Já dal nejvíc vždycky kolem 1200km v kuse - Chorvatsko, Švédsko, Francie apod. A i tak je rozumný si odpočinout a přespat někde - po 800km přibližně už to není ani v RollsRoyce žádnej med a Mazda není vyjímka
I když mě to za volantem baví šíleně (mám letenky skoro zadarmo po celým světě a stejně jezdim autem kde se dá
), tak jet 2300km v kuse (se mi ani snad nechce doprovi věřit že to jel bez přespání) bych nechtěl už ani kdybych dostal za to zaplaceno. Rozhodně Mazda není nijak nepohodlná pokud nemáš vejfuk jako něktěří borci - i když třeba v NA mi chyběl extrémně tempomat - vždycky sem míval úplně zdřevěnělej nárt pravý nohy od udržování plynu bez tempomatu...NC sice tempomat nemá taky (
), ale poloha plynu mi přijde lepší...
Ale co zajímalo Dada asi: loni na podzim jsme byli s přítelkyní (i když NC má velkej kufr relativně) na 14dní v Evropě se stanem, spacákama, jídlem a člunem a všechno se vešlo - jde jen o to, určit priority
Když jsem jel ale se zahrádkou (NA) do Chorvatska, tak to bylo výrazně lepší - i když ne nutný...