je tady nekdo bez KATU?

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod dopr » 22 dub 2010, 10:42

no, a puvod problemu je mozna na svete...
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod Zaplik » 22 dub 2010, 11:24

tak to te zklamu, tady problem nebude pac bez katalizatoru to nejakou dobu jezdilo v pohode, takze toto nebude ten problem
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod dopr » 22 dub 2010, 11:30

aha. skoda no.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod Ryba » 22 dub 2010, 12:13

jak sem psal, samotný vyndání katu zas otolik výkon nezhorší, protože pořád máš zatim nějakej tlumič, když ne středovej tak aspoň koncovej. Ale u plnoprůchozích potrubí je to už pak znát, ztratí se výkon v nízkejch ale zase lehce přidá ve vysokejch otáčkách. velkou roli pak hrajou i svody, no je to dost věda, já do ní až taky tolik nevidim.

Podlemě u zaplika bude problém s lambdou, jestli třeba náhodou ta jeho verze nemá dvě lambdy, jedna na svodech a jedna se občas dávala i za kat, ale jak je to u jeho mazdy fakt netušim.
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod Borgi » 22 dub 2010, 12:30

Kluci a co místo katu??? Mám na mysli nějakej rezonátor nebo tak protože se mi v katu uvolnil obsah a v nízkej otáčkách to nepříjemně drnčí. a ten rezonátor myslím konkrétní typ prosím :-)
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod Zaplik » 22 dub 2010, 13:07

Ryba píše:jak sem psal, samotný vyndání katu zas otolik výkon nezhorší, protože pořád máš zatim nějakej tlumič, když ne středovej tak aspoň koncovej. Ale u plnoprůchozích potrubí je to už pak znát, ztratí se výkon v nízkejch ale zase lehce přidá ve vysokejch otáčkách. velkou roli pak hrajou i svody, no je to dost věda, já do ní až taky tolik nevidim.

Podlemě u zaplika bude problém s lambdou, jestli třeba náhodou ta jeho verze nemá dvě lambdy, jedna na svodech a jedna se občas dávala i za kat, ale jak je to u jeho mazdy fakt netušim.
ne ja mam na 100procent jenom jednu lambdu toho bych si urcite vsiml problem bude asi v ni ona sice funguje ale ne tak jak by mela, uz sem minulej rok skousel tam davat jinou no nejakou nahrazku od bosche ale s tou to bylo jesto horsi nez s tou mou polofunkcni jinak v mazde se da sehnat do dvou dnu ale chcou za ni ranec
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod PavelS » 22 dub 2010, 13:25

Nechápu - řešíte jestli vyndání katu sníží výkon?? To je nesmysl - pokud by zůstal ten hrnec s pláství prázdnej, tak možná jeden kůň dolů... Pokud se vyplní ten velkej průměr normální trubkou, tak je to úplně nastejno. Já u NA nechal původní hrnec katu a skrz něj prohnal trubku - vzhled zůstal stejnej a potrubí mělo nezměněnej průměr od firepipe dozadu- jednodušší než vyrábět nebo kupovat jinej díl - stačí šikula s COčkem...Každopádně už jsem rád že STK a emise řešit nemusim - je to opruz.
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod Zaplik » 22 dub 2010, 13:28

PavelS píše:Nechápu - řešíte jestli vyndání katu sníží výkon?? To je nesmysl - pokud by zůstal ten hrnec s pláství prázdnej, tak možná jeden kůň dolů... Pokud se vyplní ten velkej průměr normální trubkou, tak je to úplně nastejno. Já u NA nechal původní hrnec katu a skrz něj prohnal trubku - vzhled zůstal stejnej a potrubí mělo nezměněnej průměr od firepipe dozadu- jednodušší než vyrábět nebo kupovat jinej díl - stačí šikula s COčkem...Každopádně už jsem rád že STK a emise řešit nemusim - je to opruz.
to ja tam mam trubku stejnyho prumeru kat. lezi na ozdobu v garazi na okne
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod Lukáš MX » 22 dub 2010, 20:24

mám vyndanej kat a od katu výfuk Sebring přímo na NA a krom toho že to smrdí a víc je to hlučný nic nepozoruju ale kvůly odlehčení sem ho dal pryč :D
Obrázek
Lukáš MX
 
Příspěvky: 100
Registrován: 23 led 2010, 20:36

Re: je tady nekdo bez KATU?

Příspěvekod Pavel N » 22 dub 2010, 20:40

lukasvolena píše:Kluci a co místo katu??? Mám na mysli nějakej rezonátor nebo tak protože se mi v katu uvolnil obsah a v nízkej otáčkách to nepříjemně drnčí. a ten rezonátor myslím konkrétní typ prosím :-)

u Radka v e-shopu ma komplet koncovku se středovou trubkou...
Uživatelský avatar
Pavel N
 
Příspěvky: 40
Registrován: 27 bře 2010, 11:28

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků