ne ja mam na 100procent jenom jednu lambdu toho bych si urcite vsiml problem bude asi v ni ona sice funguje ale ne tak jak by mela, uz sem minulej rok skousel tam davat jinou no nejakou nahrazku od bosche ale s tou to bylo jesto horsi nez s tou mou polofunkcni jinak v mazde se da sehnat do dvou dnu ale chcou za ni ranecRyba píše:jak sem psal, samotný vyndání katu zas otolik výkon nezhorší, protože pořád máš zatim nějakej tlumič, když ne středovej tak aspoň koncovej. Ale u plnoprůchozích potrubí je to už pak znát, ztratí se výkon v nízkejch ale zase lehce přidá ve vysokejch otáčkách. velkou roli pak hrajou i svody, no je to dost věda, já do ní až taky tolik nevidim.
Podlemě u zaplika bude problém s lambdou, jestli třeba náhodou ta jeho verze nemá dvě lambdy, jedna na svodech a jedna se občas dávala i za kat, ale jak je to u jeho mazdy fakt netušim.
to ja tam mam trubku stejnyho prumeru kat. lezi na ozdobu v garazi na oknePavelS píše:Nechápu - řešíte jestli vyndání katu sníží výkon?? To je nesmysl - pokud by zůstal ten hrnec s pláství prázdnej, tak možná jeden kůň dolů... Pokud se vyplní ten velkej průměr normální trubkou, tak je to úplně nastejno. Já u NA nechal původní hrnec katu a skrz něj prohnal trubku - vzhled zůstal stejnej a potrubí mělo nezměněnej průměr od firepipe dozadu- jednodušší než vyrábět nebo kupovat jinej díl - stačí šikula s COčkem...Každopádně už jsem rád že STK a emise řešit nemusim - je to opruz.
lukasvolena píše:Kluci a co místo katu??? Mám na mysli nějakej rezonátor nebo tak protože se mi v katu uvolnil obsah a v nízkej otáčkách to nepříjemně drnčí. a ten rezonátor myslím konkrétní typ prosím
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 113 návštevníků