od 0ndra » 18 srp 2012, 16:00
jj, to uvolněný byl jen krycí plech trubky ke katalyzátoru, ten bude asi i zdrojem drnčení při ubrání plynu, doma nemám možnost auto pořádně zvednout a až teď jsem se dostal ke manželčinýmu stýci, co je mechanik a má doma mont. jámu, takže jsme na to pořádně koukli zespodu, v katalyzátoru nic uvolněnýho není, žádný syčení nebo jiný zvuky z něj nejde... tak nevím...
zkoušel jsem nejdřív pořádně pročistit kontakty, pak jsem jel cca 70 km a už to vypadalo že je všechno v pohodě že to bylo jenom nějakým zoxidovaným kontaktem, ale teď mi to zas po krátký projížďce začlo vynechávat, v podstatně menší míře než předtím, to jsem byl rád že jsem vůbec dojel -- jakoby při plným plnu došel benzín, ale ne vždy... koukal jsem na palivový filtr a ten je měněný, stejně jako palivový čerpadlo, to jsem rovnou pročistil -- na kontaktech byly usazeniny -- takovej rezatej písek... kontakty potenciometru jsem několikrát prostříknul kontaktolem a očistil, nevím jestli jde nějak rozebrat a pročistit i zevnitř, asi to zkusím...
Georgi, dík za nabídku, uvidím jak dopadnou další pokusy a příp. bych se ti ozval...