dopr píše:Presne tak. Zajimalo by mne, kolik tady tech samozvynch radcu a odborniku v tom aute vubec sedelo, natoz, aby s tim nejakou delsi dobu jezdili. Ja mam svoji Mazdu 4 roky, najel jsem s ni pres 100 000 km, v lete, v zime, na jare, na podzim, proste celorocne. V zime jezdim s hardtopem. Byl jsem s ni 5x v Italii, z toho 3x na samem jihu (Kalabarie, Sicilie) tj vice nez 2000km cesty a nedovedu si predstavit, ze bych jel na dovolenou necim jinym
Samozrejme ucelu, pro ktery to auto mam, tj kazdodenni radost, musi clovek prizpubosit choutky a upravam vozu, zvlaste pak pri upravach podvozku, kde je nutno myslet a koupit podvozkove dily, ktere nezhorsi charakteristiky komfortu atd. Za mne je seriovy podvozek (ne sportovni verze) ke kazdodenimu jezdeni naprosto dokonaly ve srovnani s tim, jake prinasi vlastnosti, citelnost a mrstnost a to plati i pro rozbite ceske silnice.
Jaco píše:Prave me hodne lidi od mx-5 zrazuje (vcetne rodicu a spousty kamaradu), ze v tom zmrznu, ze budu mit strechu stejnak dole jen 14 dni v roce, ze budu vydrncanej a ze si mam radsi koupit Toyotu Corollu TS. Nojo, jenze to je proste "obycejny" hot hatch a jeste k tomu nudny
dopr píše:S tim jednim kilomterem v zime bych se moc neohanel. To je uplna blbost. Trva mi to cca 8km, nez je skutecne prohraty, ma ten spravny zvuk a i topeni jede na plne kule. Kazdopadne topi jak o zivot a prohreje se i rychleji, nez kdejaky osobak. Jen bych z vlastni zkusenosti neodporucil na zimu dreveny volant a kozene sedacky, ktere mam rukavice a vyhirvany potah to ale vyresi
Andre_fux píše:...Při 160km/h (tachometrových) začně děsně pištět těsnění střechy u předního skla...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 127 návštevníků