NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod margo » 20 úno 2013, 10:37

ZIZU píše:
LordJames píše:Nebojis v jakym smyslu? Tak je jasny, ze vyjove je NB o kousek dal, ze se vyrobce poucil z nedostatku NAcka a tak, ale NAcku nikdo nevezmu to, ze bylo prvni a za to mu tech par nedostatku proste musis odpustit. Mne se na NB libi to, ze pusobi robustneji, hlavne pri pohledu zezadu. Naopak kdyz NB vidim zepredu, tak se pridavam k ty skupine lidi co v tom vidi klasickou masku Hyundai. A z FLka se mi strasne zamlouvaji sedacky. Dovoz za 20 myslel tak, ze sam se nedomluvi a nechaval by si auto dovezt na zakazku pres nejakou dovozovou firmu.



abys to nechapal spatne libi se mi NA, opravdu dost, ale je to pro me spis takova hracka na dlouhy vecery, srdcovka ve ktery se vrtas...

co tahle? : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ma ... 43523.html

ta teda koženy sedacky nema, ale dokoupit je casem je otazka par tisic, takze podle toho bych auto nevybiral...ja je mam, v lete pohoda, ale verim, ze textil bude lepsi :) ja si nestezuju a vypadaj bombove! :)


Diky za odkaz, uz jsem se ale rozhodl pro verzi NA, pomohl mi s rozhodnutim zdejsi borec ce se s ni i stehoval nekam na tech par mesicu ;-)
margo
 
Příspěvky: 100
Registrován: 16 úno 2013, 23:38

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod buteo » 20 úno 2013, 13:23

margo píše:tak tady ty fotky, vcera jsem to uz nestihl, bo mi doma mlada nadavala ze nedelam nic jinyho nez sedim u pocitace :lol:

Podle fotek bych řekl že je to NA. Moje dojmy:
- koroze spodku v normě
- koroze výfuku taky (je to "spotřební zboží")
- má nastavitelné tlumiče - asi KYB AGX
- lehké zaolejování vany motoru a okolí - asi gufero na klice, ale žádná tragédie
- možná byla měněna ramena PN vpravo (jiný lak ramen a koroze šroubů)

Tak, asi tak .....
E=mx5
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod margo » 20 úno 2013, 13:28

Lak karoserie a vse ostatni vypada taky dobre, cena skoro 4000 ecek, me prijde ze to za to stoji.
Jinak mam koukat i po autech co maji najezd nad 200000? nektere vypadaji i s timhle najezdem vyslovene dobre
margo
 
Příspěvky: 100
Registrován: 16 úno 2013, 23:38

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod margo » 03 bře 2013, 12:47

Tak jsem se byl projet dvema mazdickama, jedna NA 1.6 66kw, druha motorove upravena 1.6 NB. K srdci mi rozhodne prirostla ta NA.
Jediny co furt resim je tech 66kw. Da se pripadne upravovat vykon i u tehle motorizace? ..nebo jestli budu chtit zvysit vykon, proste koukat po NA 1.8??
margo
 
Příspěvky: 100
Registrován: 16 úno 2013, 23:38

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod LordJames » 03 bře 2013, 12:52

Tusim, ze whisper ma 66kw s turbem, hrat si muzes s kazdym motorem, jen tu nekdo psal, ze u 1,8 je vetsi prostor a vetsi narust
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod margo » 04 bře 2013, 14:24

margo píše:tak tady ty fotky, vcera jsem to uz nestihl, bo mi doma mlada nadavala ze nedelam nic jinyho nez sedim u pocitace :lol:


Mate jeste nekdo nejake nazory? Jel bych se na ni podivat a pripadne ji i koupil. S tim zaolejovanim, co odhadujete ze bude treba udelat a kolik cca investic?

Diky!
margo
 
Příspěvky: 100
Registrován: 16 úno 2013, 23:38

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod Oliff » 07 bře 2013, 04:27

Po přečtení celého vlákna mi došlo, že ti tu asi objektivně neporadí nikdo, protože se každý včetně mě zamiloval do té své a to je kouzlo MX-5 :-) , kouzlo dané koncepcí, nikoli motorem, nebo výbavou. Protože už máš vybráno, napíšu aspoň jak jsem vybíral já. Omezení-200 tis., NBFL-V mých očích nejhezčí (věc názoru), 1.8-když jen ve dvou tak aspoň rychleji (větší krouťák), 6ti kvalt-lepší využití otáček (rád řadím), sevřenější dif.-zábavnější i rychlejší výjezdy pod plynem, klima+vyhř.sedačky+kůže-na delší cesty fajn jen na okruhu kůže nepodrží,model sportiv-tužší konstrukce+větší brzdy+lepší tlumiče a krásný 16 palcový kola :-) Sedáky bez dělené opěrky v sobě mají zesílenou kostru proti převalení+nefouká za krk, 0-100km/h neber jako měřítko, na 0-400 metrech má s Majdou problém i 200 koňové auto s předním náhonem. Kufr+místo pro složení plachty jsou dostačující. První auto kdy si před mladou vymýšlím důvody, proč někam musím jet. Hodně štěstí :-)
MX-5 NC 2,0i Revolution 7/2008, dříve Mazda MX-5 NBFL Sportive 107kW/146k 10/2002
Uživatelský avatar
Oliff
 
Příspěvky: 168
Obrázky: 8
Registrován: 01 bře 2012, 04:19
Bydliště: Karlovy Vary

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod Henges » 07 bře 2013, 11:08

Oliff píše: 0-100km/h neber jako měřítko, na 0-400 metrech má s Majdou problém i 200 koňové auto s předním náhonem. Kufr+místo pro složení plachty jsou dostačující. První auto kdy si před mladou vymýšlím důvody, proč někam musím jet. Hodně štěstí :-)

Sry, ale to musela být slušná lama za volantem té 200ps předokolky :-)
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod margo » 07 bře 2013, 14:06

Me tohle vlakno docela pomohlo, minimalne jsem si pomohl ujasnit co hledam:-)
Muj vyber se uz zuzil skoro na minimum, cena do 100tis (muzu jit i vejs, ale nejak se mi nechce), NA rv. 1994-1998 1.8, ale za dobrou cenu a dobrej stav beru i 1.6. Vse ostatni uz je druhotne. Jinak neznamena to ze bych uplne zavrhl i jine modely, ale to by musela byt fakt zajimava nabidka.
margo
 
Příspěvky: 100
Registrován: 16 úno 2013, 23:38

Re: NA 1.6 vs NA 1.8 vs NB 1.8

Příspěvekod Oliff » 07 bře 2013, 14:19

Henges píše:
Oliff píše: 0-100km/h neber jako měřítko, na 0-400 metrech má s Majdou problém i 200 koňové auto s předním náhonem. Kufr+místo pro složení plachty jsou dostačující. První auto kdy si před mladou vymýšlím důvody, proč někam musím jet. Hodně štěstí :-)

Sry, ale to musela být slušná lama za volantem té 200ps předokolky :-)


Japonci z Best Motoringu s ní dali 15,7 vteřiny a to není špatné. Já osobně sprinty nemusím, dal jsem jen jeden vedle bráchovo WRX 2002 a až do 5000ot třetího převodového stupně jsem se smál, pak mě smích přešel :-), ona ta holka krásně odskočí na začátku a tak se na semaforu není třeba bát ani 220 koní, 300 Nm a pohonu 4x4 :-)
Naposledy upravil Oliff dne 07 bře 2013, 17:46, celkově upraveno 1
MX-5 NC 2,0i Revolution 7/2008, dříve Mazda MX-5 NBFL Sportive 107kW/146k 10/2002
Uživatelský avatar
Oliff
 
Příspěvky: 168
Obrázky: 8
Registrován: 01 bře 2012, 04:19
Bydliště: Karlovy Vary

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron