MX 5 NC a kompresor

MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod notabenex » 06 dub 2013, 18:03

Ahoj, plánuju pořídit kompresor, něco jsem si načetl. Zajímavě vypadá varianta od IL http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... b01d89419e

Máte někdo zkušenost? Nedochází k přehřívání? Díky
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod George » 07 dub 2013, 18:56

zkusil bych napsat Kageki Racing, ti někomu dávali myslim Cosworth kompresor. Případně tu někdo bude vědět čí to je auto a odkáže tě na majitele

http://www.kageki-racing.cz/fotky/c/17/mazda-mx-5.html
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod jardaj. » 07 dub 2013, 19:21

Jo tak toto je jiná liga !!! Toto bych bral !!!
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod Pavel260 » 07 dub 2013, 20:11

to NC bylo kdysi na MC v pisku, myslim ze pavelV by mohl poradit s moznym kontaktem treba :)
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod Stepan P » 07 dub 2013, 20:31

Jj, to stříbrný NC jezdí občas na MC. Příjemnej pán a určitě poradí. Kontakt má Pavel V.

Mluvilo se něco o 240 konících. Je to Cosworth a instalace je trosku jiná než MP62 od MOSSu. Co si pamatuju, tak se tam flashovala i jednotka.

Bohužel cenovej rozdíl tohoto řešení a MP62 MOSS je docela velkej.
Jinak se MP62 kopresory od Eatonu loni všeobecně podražily, takže je zvláštní, že je tady sleva.
MOSS kvůli tomu dokonce ukončil výrobu kitů s MP62 na NA/NB/NC
Naposledy upravil Stepan P dne 07 dub 2013, 21:40, celkově upraveno 1
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod jardaj. » 07 dub 2013, 21:08

Abych upřesnil a nebyl nějaký komunikační šum. Já NC mám, ale tím "že bych to bral" jsem chtěl vyjádřit že řešení firmou Cosworth je jak bych si představoval včetně kovaných ojnic a pístů. Jinak o takových úpravách neuvažuji, to je rozpočet v ceně auta. Spíš bych volil snižovat hmotnost a vyhodit některý zbytečnosti a především začít u sebe a dostat se ze 100kg na 85 co jsem míval. To jsem byl jak hajzlovej pavouk, ale bylo to lepší. Přestal jsem kouřit a teď furt něco žeru :oops:
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod PavelV » 08 dub 2013, 11:20

Co vím, tak kit od Cosworthu v tom autě pořád nefunguje ideálně. Řídící jednotku majitel ladil někde v Itálii. Snad by měl majitel dorazit 8. května do Sosny na Miatacup. Jestli chce někdo kontakt, tak je možno přes SZ.
Uživatelský avatar
PavelV
 
Příspěvky: 189
Registrován: 22 úno 2011, 17:13

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod vorw » 08 dub 2013, 19:19

Ahoj,

u NC SC je zcela zasadni dobre fungujici engine management, coz znamena ne uplne jednoduchou upravu ECU.

Pokud vim, v Evrope to neumi udelat nikdo, v USA 3 subjekty.

http://www.moto-east.com/store/
http://www.tdr-mx5tuning.com/
http://www.dynotronicstuning.com/

Jeste pred rokem neexistoval opravdu dobry a fungujici ECU management, ktery by necinil motor a byl zcela OK. Nekdy na zcatku tohoto roku se povedlo doladit posledni problemy a uz jeto v pohode.

V zasade z 90% se pouziva kit od Cosworthu, poskladany Flyin-miatou (maji na to koupena prava).

-> http://www.flyinmiata.com/index.php?dep ... r=03-90010

Pro kohokoliv, kdo realne uvazuje o kompresoru do NC, doporucuju precist nasledujici thread -> http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=384887

Co se tyce financi, aby cele vozitko s tak zasadnim vykonem spolupracovalo, pocitejte s nasledujicim ->

SC kit $5000
vyfuk $1000 (musite dat pryc alespon prvni kat, protoze SC ho usmazi, plus stock vyfukova soustva je silne restriktivni)
ecu tunning + datalogger $800 - nutnost pro pouzivani SC
silnejsi spojka $400 - jde odlozit na dobu az seriova umre, coz prijde dost brzo
pritvrzeni podvozku $1500 - 200hp+ seriovy marshmallow NC podvozek jaksi nedava

Vetsina je nutna importovat z USA, tedy plus 20% DPH, enormni postovny a nejaky clo :)

SC jsem dost zasadne resil, ale dospel jsem k tomu, ze dostat to do realne fungujiciho stavu v CR by stalo pres $10 000, coz dat ochotny nejsem.


Skoncil jsem se tedy s novym vyfukem (headers, midpipe, muffler), plus upravenou ECU, coz zvedlo vykon z 165 na 182 (oboji zmereno na stejne brzde), coz je maximum, ktereho jsem u NC pri lidskych investicich schopnej dosahnout.
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.
Uživatelský avatar
vorw
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 říj 2012, 14:07

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod mcspeedyde » 08 dub 2013, 21:56

ja o tom taky dost vazne uvazoval, ale odradilo me, ze u dost aut dochazelo k propalovani seriovejch pistu... viz. prispevky na miata.forum.com
Dokonce na cas udajne stahli prodej kitu a resili pak hromadne reklamace (mluvim o te sade, ktera je na I.L. za rozumny peniz). nevim co je na tom pravdy...

No a tak sem to vzdal. Kdybych mel jistotu, ze to funguje jen jako plug&play a zustane rozumna zivotnost (jako u NB/NBFL), tak do toho jdu, ale takhle mi to prijde dost rizikovy... Ten 2.0 motor v NC uz nejspis neni tak "poctivy zelezo"... staci, ze je to motor konstrukci a puvodem z Mondea... :(
mcspeedyde
 
Příspěvky: 84
Registrován: 31 kvě 2010, 11:52

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod notabenex » 08 dub 2013, 21:59

Díky všem za info.

vorw: Kdo Ti ladil ECU? Od jaké firmy máš ten výfuk? Sání je série? Co hluk? Díky
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků