MX 5 NC a kompresor

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod vorw » 09 dub 2013, 19:28

mcspeedyde píše:ja o tom taky dost vazne uvazoval, ale odradilo me, ze u dost aut dochazelo k propalovani seriovejch pistu... viz. prispevky na miata.forum.com
Dokonce na cas udajne stahli prodej kitu a resili pak hromadne reklamace (mluvim o te sade, ktera je na I.L. za rozumny peniz). nevim co je na tom pravdy...

No a tak sem to vzdal. Kdybych mel jistotu, ze to funguje jen jako plug&play a zustane rozumna zivotnost (jako u NB/NBFL), tak do toho jdu, ale takhle mi to prijde dost rizikovy... Ten 2.0 motor v NC uz nejspis neni tak "poctivy zelezo"... staci, ze je to motor konstrukci a puvodem z Mondea... :(


95% problemu se SC u NC je zpusobeno spatnym engine managementem. K propalovani pistu dochazelo kvuli moc chude smesi, ktera vznikala kvuli jiz zminenemu :( . Zbytek jsou srandy jako zniceny pulley, vytahany remeny, atd.

V soucasny chvili je to uz pravdu vyladeny do takovyho stadia, kdy jsou problem 'jenom' finance.

Obecne je 2.0 MZR motor v NC spolehlivej drzak. Povicero lidi ho ma turbem vyhnanej na 300hp+ a zivotnost je zcela ok (nekteri s takovouto upravou najeli uz pres 80k km).
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.
Uživatelský avatar
vorw
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 říj 2012, 14:07

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod vorw » 09 dub 2013, 19:36

notabenex píše:Díky všem za info.

vorw: Kdo Ti ladil ECU? Od jaké firmy máš ten výfuk? Sání je série? Co hluk? Díky



Mike Mann, Moto-East LLC. Muzu zcela vrele doporucit. Od listopadu 2012 uz tuneri umeji 'remote tunning', kdy ti staci mit k dispozici Ecutek kabel, pres ktery nahrajes do ECU samotnou licenci a nasledne upravenou ROM. Po USA ti hpo pujci, jsi-li z Evropy, mas pech a musis si ho bud nekde sehnat sam, nebo koupit.

V pripade zajmu rad zapujcim.

Moto-East dela tunning na kazdy vozitko zcela individualne, na zaklade logu, ktery nahrajes pri jizde.

V cene je dozivotni update na zaklade toho, jaky upravy mas zrovna na aute. Pred dvema tydny jsem zrovna dostal novou verzi na vyfuk :)

Vyfuk mam tenhle -> http://www.good-win-racing.com/Mazda-Pe ... COMBO.html

Hlucnost je zcela v pohode, pri pohodovy jizde moc nepoznas ze to neni serie, pri plnym plynu dela akcetovatelnej bordel. Jestli ses z Prahy, muzu demonstrovat.

Sani mam seriovy, protoze to krome prace pri instalaci prida jenom hluk, o coz nestojim :)
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.
Uživatelský avatar
vorw
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 říj 2012, 14:07

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod vorw » 17 čer 2016, 20:57

Ahoj,

kdyby nekoho zajimaly real world zkusenosti s NC SC (Cosworth), dejte vedet :). Aktualne cca 220wph - 260hp (graf z brzdy v priloze). Planuju to jeste o ~20hp zvednout, pak uz to necham.

NC pouzivam jako daily - kompresor mu pridal to, co mu chybelo, trosku vykonu. Chovanim je z toho stejne tezke auto, s vetsim motorem - zcela atmosferickej prubeh.
Přílohy
IMG_20160514_142523.jpg
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.
Uživatelský avatar
vorw
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 říj 2012, 14:07

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod Zed » 17 čer 2016, 21:36

Moc hezké, komplet vše u SPS?
BTW MX-5 cup volá... :)
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod vorw » 17 čer 2016, 21:54

SPS jsem sveril 'jenom' fyzickou instalaci. Provedeni supr. Kit jsem si sam privez z US.. Vsechny 'supporting' mody (vyfuk, podvozek, atak) jsem uz mel vyresene drive.

Vzhledem k tomu, ze SPS odmitali pouzit 2BAR TMAP sensor (a vyuzit jeho data) a misto toho tvrdosijne trvali na pouziti stock MAP sensoru (kterej neumi merit pozitivni tlak), jsem prenechal naladeni nekomu jinemu.

Na MX5 cup urcite nekdy zajedu, ale koukam, ze oficialne uz je plno..tak aspon na odpoledni sklouznuti :).
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.
Uživatelský avatar
vorw
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 říj 2012, 14:07

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod notabenex » 17 čer 2016, 22:34

Moc to nejede. Pro důchodce dobrý :-):-)
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod Safa » 17 čer 2016, 22:38

notabenex píše:Moc to nejede. Pro důchodce dobrý :-) :-)

Tomu říkám turbohumor... :lol:
Kochám se, tedy jsem...
Videa z výletů - zde: http://www.youtube.com/user/Safabox/videos
Safa bloguje - zde: http://www.autickar.cz/blog/safablog
Uživatelský avatar
Safa
 
Příspěvky: 1316
Registrován: 08 čer 2015, 00:02
Bydliště: Praha-západ

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod cafe-racer » 18 čer 2016, 18:00

vorw píše:Ahoj,

kdyby nekoho zajimaly real world zkusenosti s NC SC (Cosworth), dejte vedet :). Aktualne cca 220wph - 260hp (graf z brzdy v priloze). Planuju to jeste o ~20hp zvednout, pak uz to necham.

NC pouzivam jako daily - kompresor mu pridal to, co mu chybelo, trosku vykonu. Chovanim je z toho stejne tezke auto, s vetsim motorem - zcela atmosferickej prubeh.

No výborně , jsem první v řadě na informace :-) Přeplňování turbem mi nic neříká , ale kompresor jo.
- kolik už s tím máš najeto ?
- zástavbou je to stavebnice, nebo se musí kuchat v motorovým prostoru ?
- co zvuk - je tam znát ?
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod Zed » 18 čer 2016, 22:07

vorw píše:SPS jsem sveril 'jenom' fyzickou instalaci. Provedeni supr. Kit jsem si sam privez z US.. Vsechny 'supporting' mody (vyfuk, podvozek, atak) jsem uz mel vyresene drive.

Vzhledem k tomu, ze SPS odmitali pouzit 2BAR TMAP sensor (a vyuzit jeho data) a misto toho tvrdosijne trvali na pouziti stock MAP sensoru (kterej neumi merit pozitivni tlak), jsem prenechal naladeni nekomu jinemu.

Na MX5 cup urcite nekdy zajedu, ale koukam, ze oficialne uz je plno..tak aspon na odpoledni sklouznuti :).


Se divím, že nechtěli přistoupit na variantu s lepším MAP sensorem, bych od nich očekával větší "profesionalitu" skrz to, co vše postavili a čím vším se chlubí. To potom ta instalace u nich neměla moc velkej smysl ne, když se muselo nechat ladit jinde? By zvládnul nainstalovat kde kdo u nás a na odladění tu (doslova) pár firem taky je...

Ad MX-5cup - má s náma letos jezdit jedno NC s kompresorem a právě jsem myslel, že to jsi ty, tak to máš už parťáka v našich končinách :)
Nicméně budeme určitě rádi, když se za náma ukážeš alespoň na nějaké to odpoledne, tam volno je vždy.
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: MX 5 NC a kompresor

Příspěvekod vorw » 19 čer 2016, 16:51

Smysl to pro me melo, protoze FMSC instalovali v poslednich 4 letech 70x, takze prostor pro chybu zpusobenou neznalosti je relativnej malej :). Plus jsem videl, ze kvalitu prace maji fakt dobrou. Nektery veci udelali trosku jinak nez je doporuceno a musim uznat, ze lepe. Zaroven davaji kompletni zaruku 2 roky/50 000 km na cely setup/motor, coz je neco, co ocenim :).

Nalazeni udelali taky, ale holt ne s MAP sensorem. Tak jsem to pak predelal..

Ta zavodici NC SC je Gabriel, taktez se tu na foru obcas vyskytuje. Nema Cosoworth, ale Rotrex (na track daleko lepsi volba, netrpi heat soakem). Behem leta planujeme zajet na brzdu, at vidime side-by-side srovnani..a mozna udelame nejaky paralelni videla pruznyho zrychleni.

V soucasne chvili jezdim s 'vetsi' pulley, u redline (7500) mam kolem 7PSI. Planuju ho vymenit za standardni, nasledne by to melo tlacit ~9PSI.

Jeste k dynamice - pruzny zrychleni 80-120 aktualne ~ 3.8sec, 0-100 neco kolem 5.7, ale neni to vypovidajici udaj, nechci to moc nicit - mam furt seriovou spojku.
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.
Uživatelský avatar
vorw
 
Příspěvky: 33
Registrován: 12 říj 2012, 14:07

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 56 návštevníků