mcspeedyde píše:ja o tom taky dost vazne uvazoval, ale odradilo me, ze u dost aut dochazelo k propalovani seriovejch pistu... viz. prispevky na miata.forum.com
Dokonce na cas udajne stahli prodej kitu a resili pak hromadne reklamace (mluvim o te sade, ktera je na I.L. za rozumny peniz). nevim co je na tom pravdy...
No a tak sem to vzdal. Kdybych mel jistotu, ze to funguje jen jako plug&play a zustane rozumna zivotnost (jako u NB/NBFL), tak do toho jdu, ale takhle mi to prijde dost rizikovy... Ten 2.0 motor v NC uz nejspis neni tak "poctivy zelezo"... staci, ze je to motor konstrukci a puvodem z Mondea...
notabenex píše:Díky všem za info.
vorw: Kdo Ti ladil ECU? Od jaké firmy máš ten výfuk? Sání je série? Co hluk? Díky
notabenex píše:Moc to nejede. Pro důchodce dobrý
vorw píše:Ahoj,
kdyby nekoho zajimaly real world zkusenosti s NC SC (Cosworth), dejte vedet . Aktualne cca 220wph - 260hp (graf z brzdy v priloze). Planuju to jeste o ~20hp zvednout, pak uz to necham.
NC pouzivam jako daily - kompresor mu pridal to, co mu chybelo, trosku vykonu. Chovanim je z toho stejne tezke auto, s vetsim motorem - zcela atmosferickej prubeh.
vorw píše:SPS jsem sveril 'jenom' fyzickou instalaci. Provedeni supr. Kit jsem si sam privez z US.. Vsechny 'supporting' mody (vyfuk, podvozek, atak) jsem uz mel vyresene drive.
Vzhledem k tomu, ze SPS odmitali pouzit 2BAR TMAP sensor (a vyuzit jeho data) a misto toho tvrdosijne trvali na pouziti stock MAP sensoru (kterej neumi merit pozitivni tlak), jsem prenechal naladeni nekomu jinemu.
Na MX5 cup urcite nekdy zajedu, ale koukam, ze oficialne uz je plno..tak aspon na odpoledni sklouznuti .
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků