od radep » 28 čer 2013, 13:54
Na tu řemenici bych určitě nešahal
sice se říká, že na sériovce není potřeba ale nikdy nevíš... Když ji nahradíš jedním kusem, tak rády praskají ty prstence uvnitř olejové pumpy == motor ko. Ale dělají to většinou už lidi s poladěným motorem, takže je otázka na kolik za to může tohle. Ale třeba FM dávají na svoje motory spešl tlumič ATI (
http://www.flyinmiata.com/index.php?deptid=4530&parentid=0&stocknumber=04-95570%20%201991-95), který stojí ranec a asi vědí proč
(ale to už jsou pak úplně jiné výkony)
Je opravdu ze dvou kusů, vnitřní prstenec, guma, vnější prstenec.... doma mám jednu na ukázku klidně
Jinak o to víčko bych klidně měl zájem
- Přílohy
-
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)