No to jsou kvalitní informace
Proč tohle nenapíšete hned? Nepodložené kritiky je všude na internetu dost a dost, ale chybí info od lidí, kteří opravdu mají zkušenost (resp se někdy ztratí v braku).
Takhle, nevím proč pořád řešíte kapalinu, je to spotřební položka za pár stovek... s radostí ji vyměním co 2 roky. Z mých zkušeností už 3-4 roky na standardní kapalině nejsou ono ani na sériových brzdách a měním ji tedy co 2-3 roky. Pancéřové hadice jsou na cestě.
Jinak mimochodem: jo ate+brembo třeba brzdí pěkně, ba co víc, mají daleko prudší náběh než ty DS Perf. (a to je miata lehčí než bmw) - musím si na ně chvíli zvykat (i naopak). Chápu to tak, že obyčejné desky a kotouče můžou působit přitažlivě z jistého úhlu. Ale zkus si zabrzdit ze 130 na 0 na normálních brzdách... Dal jsem za ty brzdy (přední) asi 4000,- a málem jsem je mohl vyhodit, jak byly zkroucené (časem se to srovnalo ale pořád hází, ale seru na to už, to auto půjde pryč)... Nebo se ostřeji projet někde v zatáčkách, začnou vadnout prakticky po 2 silnějších zabržděních... Na Miatu mě ty brzdy EBC vyjdou o tisícovku více a budu určitě více spokojený
Chtěl bych sice DS2500 ale ta cena je prozatím trochu moc, jestli nebudu spokojený s EBC tak půjdou na auto příští rok možná.
Každopádně, poscháním tedy ještě nějaké info o Yellow vs Red vs Něco jiného (hawk, ds perf.)
Edit: Pavle promiň, teď mi náhodou vyplivnul googl vlákno "Kombinace destiček a kotoučů EBC", když jsem hledal zda se dají sehnat ty Hawk HP+
vše už tam bylo napsáno...
Máte nějaký zrdoj na ty destičky Hawk? Našel jsem Racing Beat Europe za 4700,- cca... za všechny (což... je dost, ale za celou sadu se to dá akceptovat).
Edit: pf tak RacingBeat celkově vyjde na 330$ = 6500,-, což je dost brutal
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)