Jede na 3 válce :o(

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod hava » 08 říj 2013, 20:30

Ok dik za reference.
Uživatelský avatar
hava
 
Příspěvky: 349
Registrován: 07 říj 2013, 06:27
Bydliště: Praha

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod Zaplik » 09 říj 2013, 18:49

moje rada zni pokud je civka načatá a ještě zapaluje, tak vyhoďte vaše super tuning svičky co ste se někde dočetli že do japonca musi byt ngk a podobně, dejte tam original bosch a odtrh správně nastavte a budete mít na nějakou dobu po problému. kabely a ruzny jiny tuning věci nemaj na toto vůbec žádnej vliv stači koupit ty uplně nejobyčejnější a pojede to uplně stejně jako kdyby tam byly nějaky mega super ale internet fora., kdo chce civky mam je doma kus 2500., kdo si je chce vyzkoušet klidně se muže zastavit. Kontakty na cívkách řádně očistit, odmastit
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod kovarik.t » 11 říj 2013, 13:27

Já ty cívky beru...
kovarik.t
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 črc 2011, 14:47
Bydliště: Psáry - Praha západ

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod kovarik.t » 11 říj 2013, 13:30

márty píše:Já mám stejný problém už 2 roky.Zastudena dobrý, vypnu a běží na 2 válce. Ale ne vždycky. Nejhorší je, že palivo jde pořád do všech a to nespálené vyhoří potom až ve výfuku takže lambda a katik jsou v silném ohrožení. Kvůli tomu jsem teď musel lambdu i vyměnit (Denso 1700,-).
Koupil jsem tady svého času, už nevím od koho, 2 cívky, ale nebylo jasné jestli jsou obě ok. Tak jsem vyměnil nejdříve jednu a pak zkusil tu druhou. Měsíc to fungovalo a pak to začlo znovu.
Myslím, že tak jak to popisuješ, je to jednoznačně ta jedna z cívek. Která poznáš jednoduše, když to začne dělat, tak stačí povytáhnou kabely od svíček. U 2 nebude žádná změna (ta cívka to je), u 2 to chcípne.
ALE mám na to fintu! :idea:
Vím, která cívka mě zlobí, takže když se mi to občas stane, po nastartování teplého motoru, otevře kapotu a povytáhnu trochu jeden konec kabelu, který jde z té načaté cívky. U mě mám vyzkoušené číslo 3. Přeskočí pár jisker, chytne to zas na čtyři a jedu.
Das ist meine finta, kterou používám cca 2x týdně už 2 roky! :D


Tak ten tvuj postup opravdu funguje... :-) i když ve chvíli kdy jsem vytáh kabel u cívky úplně a jiskřilo to tak jsem neměl dobrej pocit... Příště musim opatrnějc.
kovarik.t
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 črc 2011, 14:47
Bydliště: Psáry - Praha západ

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod MAXsport » 12 říj 2013, 21:11

Zapliku, když jsi to nakousl ten odtrh, jaký vybrat pro sériový 1.6 motor? Popřípadně, jak se dá nastavit? Vim, že jsou různý svíčky s různým odtrhem, ale někde jsem četl i o tom, že se dá individuálně nastavit.
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod radep » 13 říj 2013, 00:02

Měl by být 1.1mm a svíčky už přímo koupíš s tímto nastavením (NGK BKR6E-11).
V zásadě se snad už ani teď nenastavuje, měl by se jenom zkontrolovat před montáží (spárové měrky). Stářím se ta vzdálenost zvětšuje, jak se vypalujou elektrody. Pak se teoreticky dá svíčka "zklepnout" na požadovanou hodnotu... ale proč by to někdo dělal, v rámci běžné údržby ji asi vyměníš dřív.
A měly by se dodržovat hodnoty pro motor a neexperimentovat. Zvětšením se zvyšuje riziko vynechání a zvyšuje se zátěž na cívky, malým zvyšuješ riziko špatného vznícení směsi.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod MAXsport » 13 říj 2013, 01:44

Děkuji za objasnění ;)
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod kovarik.t » 16 dub 2014, 19:47

Tak nakonec jsem vyměnil cívku. Jen jednu. Můj problém to vyřešilo. Od cca konce října jsem startoval bez problémů ale teď mě to zase dvakrát vypeklo. Samozřejmě sem si chytře nepoznamenal kterou z těch dvou sem měnil...
Je možný že by se vykurvili takhle po sobě? Nebo odešla ta kterou sem tam nechal původní. Nemůže být něco špatně eště před cívkou? Díky za pomoc...
kovarik.t
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 črc 2011, 14:47
Bydliště: Psáry - Praha západ

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod elektron » 16 dub 2014, 22:32

Nie ,je to standardny problem na miate. Doporucujem prerobit na cievky pre kazdy valec zvlast napr. z Toyoty tzv coil on plugs (COPs)
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Jede na 3 válce :o(

Příspěvekod kovarik.t » 16 dub 2014, 22:53

elektron píše:Nie ,je to standardny problem na miate. Doporucujem prerobit na cievky pre kazdy valec zvlast napr. z Toyoty tzv coil on plugs (COPs)


Rozveď to trochu. Máš s tim zkušenost?
Vim že Coil on Plug je u FLka. Taky je to výrazně levnější.
kovarik.t
 
Příspěvky: 33
Registrován: 06 črc 2011, 14:47
Bydliště: Psáry - Praha západ

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků

cron