Kobi : jak píše Kousmen, NA je v podstatě už dneska veterán, "youngtimer" a kolik těchhle aut jezdí naprosto původních, třeba s origo lakem. Renovace, nerovná se tuning.

. Třeba ta moje stříbrná NA , kterou ( možná) někomu prodám se dá považovat za velmi originální exemplář. LiborCH (předchozí majitel) si s ní hodně vyhrál a až na drobnosti, které bych udělal jinak je naprosto autentická, tak jak vyjela kdysi z továrny. Když by jí zůstal původní lak, byla by plná všelijakých oděrků a šrámů atd., protože 17-20 let provozu se na tom prostě podepíše. Je akorát třeba všechny renovace provádět pořádně, když už. A to se tady myslím velmi povedlo takže mi dělá radost. Než jsem svoje NA koupil, viděl jsem i pár aut v DE a ač podle fotek super, bylo to většinou dost mizerný a hlavně dost rezavý. A to se v německu za pěkné NA nestydí chtít v dnešní době poměrně hodně. Na některých věcech , např. volant se bazírovat nemusí. Já sice mám originál MOMO s airbagem, ale klidně bych tam nakonec dal menší, míň těžkopádný volant. Ale taky mám rád když je auto s historií, vše jak má být z výroby atd.
Tak jsem zvědav na jaké ( absolutně originální a nerenovovvané) NA narazíš. Takový totiž bude absolutní rarita

. Myslim že NA se nejlíp koupí v nějakých třech možnostech, podle toho co s ním dál chceš dělat :
1) buď koupíš originální stav, s lehce rezavými lemy , či prahy atd. , špatnou střechou ale rel. málo KM a pěkným vnitřkem motorem atd. a uděláš si lehkou renovaci kastle, lak plus novou střechu, koberce atd. ( případ mého auta)
2) koupíš to už hotové a je potřeba si pořádně prohlédnout jestli to je udělané dobře ( případ když jsem mojí NA kupoval od LiboraCH , máloksdo totiž takové auto prodává)
3) hledáš jakoukoli 1.8 , protože chceš závodit , a je ti jedno jak vypadá exteriér, hlavně se zajímáš o techniku a aby kastle nebyla moc sežraná
