Aha, já myslel, že kostma se dá tuhost stabilizátoru do jisté míry zastoupit jeho "přepdětím". Ale je mi jasné, že jejich hlavní funkce je právě po snížení auta předpětí odstranit... Jak moc velká prasárna by to byla nevím. Tady něco z popisku RacingBeat kostí: "
...provide the performance enthusiast the ability to set either front or rear sway bars to a "neutral position" while the chassis is at ride height to avoid pre-loading of the bar. The experienced enthusiast may wish to purposely "pre-load" the bar to create a specific handling characteristic to induce either a mild understeer or oversteer condition." Silnější stabilizátor "na zkokušku" se mi kupovat nechce, obzvlášť když mi byl vymlouván...
Zed: Myslím, že by to opravdu mohlo být všechno tím faktorem mezi pedály a sedačkou
Především musím říct, že jsem si s autem hrál a rozhazoval si ho schválně, ať už třeba ubráním plynu v zatáčce nebo prudkým zhoupnutím na brzdách. Však to byl taky důvod mého výletu mimo trať, když jsem to nezvládl, jak bych chtěl. Co se tlaku týče, ten jsem neupustil, to je pravda. Říkal jsem si, že za 10 minut při cca 0 stupních se to zas tolik nezahřeje. Šlo ale znát, že tak od poloviny nebo 2/3 jízdy šla přilnavost hodně dolů, takže by se to zlepšit mohlo, kdybych upustil třeba na 1.6. Gumy rozdílné jsou a znát to je dost, nevím jestli pak není zbytečné řešit celkové vyvážení auta, když mám od začátku rozdílné gumy
Každopádně kdybych jel na čas/grip, tak si dovolím tvrdit, že se budu trápit nedotáčivostí a přetáčivost by mi problém nedělala. Alespoň minule, na vodě, to bylo znát hodně. Tam jsem musel s volantem opravdu citlivě pracovat. Ale třeba to tak být prostě musí, holt se učím
Navíc to opět mohlo být faktorem gum, kdy Hakooky nemusí být na vodě dobré, zatímco Adrenaliny ano a dojem byl pak takový, jaký byl.