Aerodynamika-splitry,křídla,difusory

Re: Aerodynamika-splitry,křídla,difusory

Příspěvekod cavan » 16 srp 2014, 12:07

tak pri vyvoji napr. stavebnych strojov sa s aerodynamickym odporom ani nepocita pokial nedosahuje rychlost nad 60km/h.. samozrejme ber to ako priklad. nechcem tu porovnavat traktory s autami ale myslim ze obdobne s tou rychlostou to bolo aj u aut... aktivne kridelka su sice pekna vec, ale je tu taky detail, su aktivne, tzn maju (mozu mat) roznu polohu pri roznych rychlostiach. predpokladam ze ty asi nebudes nic take robit. aktivne su preto, lebo v roznych rychlostiach potrebujes iny uhol, inu silu pritlaku, inak ti funguju napr. ako brzda a su kontraproduktivne. samozreme ze pri vyssich rychlostiach to vyznam ma.. ale skor by som riesil to aby auto malo silu sa na tu rychlost dostat, aby vedelo bezpecne zastavit a v pripade nehody bolo bezpecne.. veci ako aerodynamika by som riesil vtedy ak by sa auto zacalo spravat vo velkych rychlostiach neoladatelne samozrejme ze tych rychlostiach by som sa casto pohyboval (okruh) a mal by som poriesene zakladne veci ako podvozok vystuhy karoserie atd.. ale je to kazdeho osobna vec. takyto je mo nazor na tuto problematiku

hawk! :)
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: Aerodynamika-splitry,křídla,difusory

Příspěvekod AndrewG » 16 srp 2014, 13:30

suhlasim s tebou uplne, ale ako je v tom teste vidno tak tie upravy okrem toho ze zlepsia pritlak a odstrania nadvihovanie uberu aj vykon potrebny na udrzanie rychlosti...
uvidime, kazdopadne splitter objednany bumpercut budem robit tiez, potom mozem referovat :P
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Aerodynamika-splitry,křídla,difusory

Příspěvekod AndrewG » 22 srp 2014, 18:44

Obrázek :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků