od cavan » 16 srp 2014, 12:07
tak pri vyvoji napr. stavebnych strojov sa s aerodynamickym odporom ani nepocita pokial nedosahuje rychlost nad 60km/h.. samozrejme ber to ako priklad. nechcem tu porovnavat traktory s autami ale myslim ze obdobne s tou rychlostou to bolo aj u aut... aktivne kridelka su sice pekna vec, ale je tu taky detail, su aktivne, tzn maju (mozu mat) roznu polohu pri roznych rychlostiach. predpokladam ze ty asi nebudes nic take robit. aktivne su preto, lebo v roznych rychlostiach potrebujes iny uhol, inu silu pritlaku, inak ti funguju napr. ako brzda a su kontraproduktivne. samozreme ze pri vyssich rychlostiach to vyznam ma.. ale skor by som riesil to aby auto malo silu sa na tu rychlost dostat, aby vedelo bezpecne zastavit a v pripade nehody bolo bezpecne.. veci ako aerodynamika by som riesil vtedy ak by sa auto zacalo spravat vo velkych rychlostiach neoladatelne samozrejme ze tych rychlostiach by som sa casto pohyboval (okruh) a mal by som poriesene zakladne veci ako podvozok vystuhy karoserie atd.. ale je to kazdeho osobna vec. takyto je mo nazor na tuto problematiku
hawk!
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG
vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)
www.aliiscolores.com