PeterS - Miata NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod AndrewG » 14 úno 2015, 12:51

Peťo ja už len čakám kým s roztopí sneh a trošku sa stratí blato z trávniku a už pojde vedľa domu a začne sa na nej robiť konečne :D
teraz aby som ja tie pásy niekomu predal, budem za opakovača :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod joko » 21 úno 2015, 14:45

Nádherná je. Sa mi trochu zdá že sú to hdr fotky :) moc pekné
joko
 
Příspěvky: 94
Registrován: 21 dub 2014, 11:07
Bydliště: Trnava SR

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod PeterS » 29 dub 2015, 12:27

DSCF2737.JPG

hej my tiež žijeme ... no aj keď by som povedal že ani neviem či je sa čím extra chváliť len sa vozíme a robíme radosť :D a aj starosť :cry:

vozíme sa snáď už máme za sebou túto sezónu cez 2000km ... spotreba je rôzna ako kedy bola aj na výletoch pod 7L (6.6L/100km) ale aj 9L.
Nové zvody a úpravy dopomohli autu k výkonu a dokonca ideme aj cez 200km/h bez najmenších problémov ale to je nelegálne u nás tak budem potichu :roll: .
Nejaké problémy sa dostavili a to ... po nastavení geometrie mi predné kolesá začali šúchať o brdzové hadice ktoré drali.
IMG_7319.JPG

celkovo som s brzdovými hadicami GoodRidge nespokojný nepasujú jak by mali ... btw. objednal som si modré a poslali mi čierne :evil: a nechceli ich vymeniť
DSCF2655.JPG

zadná náprava pur. v stabilizátore a čierne ebc dosky keby dačo :P
DSCF2649.JPG
Naposledy upravil PeterS dne 29 dub 2015, 13:32, celkově upraveno 2
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod PeterS » 29 dub 2015, 12:54

jo a brzdovka ATE Blue Racing samozrejme
mám komplet výfuk nerez zvody 4-2-1 ktoré sú podstatne ľahšie voči OE a japonská lambda sonda Denso, nerezový decat, potom stred a koniec je Cobalt ... celé mi to príde občas trošku hlučné s čoho som aj trošku v rozpakoch, obalené mám zvody od 2-1 až po posledný tlmič, vyrobený držiak zvodov keďže ten origo už nepasoval dané nové štifty do hlavy a samodržné pomeďované matice aby to pekne ukázalo
IMG_6533.JPG
zvody + decat
DSCF2587.JPG
pôvodný vykochaný kat
IMG_6495.JPG
porovnanie zvodov
DSCF2627.JPG
obalené zvody
IMG_6539.JPG
nové zvody už na mieste + matice
IMG_6538.JPG

DSCF2630.JPG

finále vážený ... ale nemám moc ešte vyriešené odtienenie sania (šišky)
taktiež som vymenil vodnú pumpu od IL a dorobil silnejší (mega silný) ventilátor na chladič + klímu :D pri naštartovanom aute klesne napätie na 11,2V :lol:
všetky šróby a matice som nahradzoval novými nehrdzavejúcimi a premazával všetko čo sa len dalo aby sme namali ani 1 gram hrdze
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod PeterS » 29 dub 2015, 13:12

Dostavil sa tiež problém že mi dajaká myš alebo potkan prekúsal kábel od lambda sondy a občas sa mi rozsvietila kontrola
IMG_7291.JPG

ako som spomínal s geometriou som neni moc nadšený :x odklony vpredu 1,4°, vzadu odklony 1,1°, zbiehavosť predok 0mm, zadok 0,3°, vyjdem na cestu a volant vytočený o 40°dolava, záklon vpredu 5° ... nemám dobrý pocit z toho...
navyše som naštvaný že každý deň búcham podvozok ako to je nízko :x :cry:
IMG_6724.JPG

už keď som ich kúpil tak budem musieť namontovať číže aj vyrovnať pôvodné nosníky... :shock:

potom ďalšia vec ktorú som nespomenul je snímanie a meranie tlaku oleja, teploty oleja, teploty chladiacej kvapaliny a palub.napätia ... Made in Japan DEPO :P
DSCF2580.JPG

DSCF2585.JPG

DSCF2586.JPG


jeho funkce
DSCF2773.JPG

keď bolo chladno okolo 15°C tak olej pri jazde mával iba 45°C a chladiaca v meste do 90°C
keď sa oteplilo na 24-25°C tak pri jazde v meste olej mal 70°C a voda 110°C
Pri 21°C vonku pri rýchlosti 200km/h som nameral teplotu v hlave na vývode do kúrenia 120°C!!! a teplota oleja 80°C
z tej teploty vody som šokovaný a ani nepohlava voda v nádobke podotýkam že nemám coolant reroute urobený
a posledná vec LZ brzdič mi vypovedala pružinka na vracanie páky ručnej na brzdiči službu tak som zatial odpojil ručnú pružina je unavená a ostavalo zabrzdené
trocha mi tečie simering na kluke za zotrvačníkom :oops: pred rokom som menil spojku ufff tak si to zopakujem a vymenim rovno aj prevodovku keď už sa mi doma vála

Aby som zhrnul na koniec všetko ... výfuk hučí trošku viac ako by som chcel aj keď pridal výkon evidentne a hlavne kruťák v strednom spektre otáčok (3t-5t), som v rozpakoch z teplôt v motore aj keď je všetko v poriadku, geometria sa mi nepáči a poškodila jemne nové hadice, je to nízko búcham podvozok musím frame railsi nahodiť, spotreba a aj všetko zatial fajn ... toť toto boli moje poznatky od posledného postu a zimného upgrade-u po prvých viac ako 2000km od února/februára od kedy sme sa prvý krát vydali na cesty v roku 2015

teraz nás čakajú malé výlety zasa po SR a od polky júna/června ideme do ITA - Toskánsko a možno prelom máj-jún (květen-červen) Alpy
image.jpg

image.jpg
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod PeterS » 29 dub 2015, 13:38

image.jpg
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod Igor » 29 dub 2015, 14:24

ha,stejnej setup vejfuku :)..občas hlučnější jak říkáš,ale počkej až tomu začneš šlapat po krku. Vejfuk bude parádně "práskat"
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod PeterS » 29 dub 2015, 14:31

Igor píše:ha,stejnej setup vejfuku :)..občas hlučnější jak říkáš,ale počkej až tomu začneš šlapat po krku. Vejfuk bude parádně "práskat"

hej no viem viem už rok sa vozíme spolu ale asi decat urobil istý nárast hluku
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod Igor » 29 dub 2015, 14:55

jojo,decat dělá bordel. Popravdě bych rád vyzkoušel magnaflow kaťák, si myslím,že by to byl ideál.
Igor
 
Příspěvky: 323
Registrován: 05 led 2013, 12:19
Bydliště: Brno

Re: PeterS - Miata NA

Příspěvekod MXfanda » 29 dub 2015, 15:31

Magnaflow sport cat dávám já, snad příští týden už MyMia bude vrčet tak pak poreferuju ;)
Uživatelský avatar
MXfanda
 
Příspěvky: 790
Obrázky: 64
Registrován: 03 srp 2012, 12:18
Bydliště: Telč, Dačice

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 276 návštevníků