Dostavil sa tiež problém že mi dajaká myš alebo potkan prekúsal kábel od lambda sondy a občas sa mi rozsvietila kontrola
ako som spomínal s geometriou som neni moc nadšený
odklony vpredu 1,4°, vzadu odklony 1,1°, zbiehavosť predok 0mm, zadok 0,3°, vyjdem na cestu a volant vytočený o 40°dolava, záklon vpredu 5° ... nemám dobrý pocit z toho...
navyše som naštvaný že každý deň búcham podvozok ako to je nízko
už keď som ich kúpil tak budem musieť namontovať číže aj vyrovnať pôvodné nosníky...
potom ďalšia vec ktorú som nespomenul je snímanie a meranie tlaku oleja, teploty oleja, teploty chladiacej kvapaliny a palub.napätia ... Made in Japan DEPO
jeho funkce
keď bolo chladno okolo 15°C tak olej pri jazde mával iba 45°C a chladiaca v meste do 90°C
keď sa oteplilo na 24-25°C tak pri jazde v meste olej mal 70°C a voda 110°C
Pri 21°C vonku pri rýchlosti 200km/h som nameral teplotu v hlave na vývode do kúrenia 120°C!!! a teplota oleja 80°C
z tej teploty vody som šokovaný a ani nepohlava voda v nádobke podotýkam že nemám coolant reroute urobený
a posledná vec LZ brzdič mi vypovedala pružinka na vracanie páky ručnej na brzdiči službu tak som zatial odpojil ručnú pružina je unavená a ostavalo zabrzdené
trocha mi tečie simering na kluke za zotrvačníkom
pred rokom som menil spojku ufff tak si to zopakujem a vymenim rovno aj prevodovku keď už sa mi doma vála
Aby som zhrnul na koniec všetko ... výfuk hučí trošku viac ako by som chcel aj keď pridal výkon evidentne a hlavne kruťák v strednom spektre otáčok (3t-5t), som v rozpakoch z teplôt v motore aj keď je všetko v poriadku, geometria sa mi nepáči a poškodila jemne nové hadice, je to nízko búcham podvozok musím frame railsi nahodiť, spotreba a aj všetko zatial fajn ... toť toto boli moje poznatky od posledného postu a zimného upgrade-u po prvých viac ako 2000km od února/februára od kedy sme sa prvý krát vydali na cesty v roku 2015
teraz nás čakajú malé výlety zasa po SR a od polky júna/června ideme do ITA - Toskánsko a možno prelom máj-jún (květen-červen) Alpy