Odlehčování MX5

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Dad » 04 srp 2013, 17:41

uzivatel Dad ji ma z tovarny bez posilovace, s puvodnim volantem. Zprvu z toho byl uzivatel Dad drobatko otravenej, protoze i jednoduchy ukony typu vyjet z vedlejsi ulice vyzadovaly neprimereny usili. Ale pak uzivatel Dad nasadil originalni 14" kola s gumama 185x60, jak to japonec chtel, a najednou se s tim da jezdit jako s kazdym jinym autem. Jen lip :)
Uživatelský avatar
Dad
 
Příspěvky: 207
Obrázky: 2
Registrován: 21 úno 2012, 01:25
Bydliště: Praha

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Otatoy » 22 bře 2015, 02:31

Trošku to tu oživím. :) Z podvozku jsem před vystříkáním sundal několik krycích plechů (nad a pod převodovkou, u Katu, u nádrže a na kufru) a moc se mi je tam nechce vracet. Může mít odstranění těch plechů nějaký jiný negativní následky, než ohřátou minerálku v kufru?
NB 1,8i 1999 10th Anniversary (2587/7500) -Mystique-
NA 1,6i 1991 US verze, automat -Mia-
NA 1,6i 1995

http://www.icabrio.cz
Uživatelský avatar
Otatoy
 
Příspěvky: 290
Obrázky: 5
Registrován: 30 lis 2013, 23:05
Bydliště: Praha 9

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod dopr » 22 bře 2015, 03:03

Zadne tragicke nasledky to mit nebude. Me v prubehu let spousta krycich plechu na NB postupne urezla, nebo byla odstranena z duvodu drnceni a auto jede vesele dal ;)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod hava » 22 bře 2015, 10:39

Taky mi drnca ten nad vyfukem a asi ho vyhodim
Uživatelský avatar
hava
 
Příspěvky: 349
Registrován: 07 říj 2013, 06:27
Bydliště: Praha

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod j3ykobim » 22 bře 2015, 12:22

Mě by zas zajímali ty uhlíky...., co vyhodit? co přepojit a na co to tam tedy původně je, když to jde i bez ?
in progress MX-5 NB 1.8 1998 Twilight Blue Mica , GuruRacing Roll bar, V-Maxx + Rays, replic K&N air intake
j3ykobim
 
Příspěvky: 232
Registrován: 25 dub 2014, 17:08
Bydliště: Břežanské údolí

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod AndrewG » 22 bře 2015, 13:49

AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod mojžo » 22 bře 2015, 14:05

To uhlie by malo neutralizovať či zachytiť pary z benzínovej nádrže na vratke do nádrže keď auto stojí na mieste s vypnutým motorom
Význam to asi nemá žiadny :-)
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod AndrewG » 22 bře 2015, 14:17

ale čo by nie ! vypustíš o 1g CO2 menej :lol:
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod George » 22 bře 2015, 15:25

bych měl asi auto znova zvážit a tentokrát i vyfotit výsledek :D
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod kousmen » 22 bře 2015, 15:40

Taky mě zajímá výsledná váha mýho povozu po dokončení. Nemám tam skoro nic zbytečnýho, ale navíc je tam rám a několik výztuh. Už aby to bylo komplet ať ji můžu zvážit. :)
Co tu byla řeč o tom oplechování, tak to bych se nebál vyhodit. Případně se to dá nahradit tepelně izolační folií, která nic neváží, nerezne ani nedrnčí...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků