Čau lidi, musim si tu postěžovat a třeba dostanu od někoho i nějakou radu. Po stání přes zimu se mi nějak zvýšila spotřeba oleje, hlavně co je divné, tak jednou ujedu 300km ostrou jízdou (běžně točim těsně pod omezovač) a nesežere ani deci, podruhé ujedu 200km vcelku v klidu bez točení nad 5tis a sežere třeba půl litru.
Jako že mám nějakou spotřebu oleje chápu, jezdim s ní rychle, rád jí točim, rád se sklouznu a na okruhy taky občas zavítám. Co mi přijde divné je, že si takhle srkne jenom když se jí chce. Spotřeba litr na jeden trackday, kdy najela 110km v extrémní zátěži (a sežrala 35litrů benzínu
), mi nepřijde jako něco divného, ale budu rád za zkušenosti ostatních.
Pokud to znamená, že motor už začíná být vylítaný (co taky jiného), jaký je soubor prací,který se musí na "překroužkovaní" motoru provédst? Dělá se celá GO tzn cca 30 tisíc, nebo stačí jen nějaká její čast? Lze to vůbec řešit nějak jinak než zmíněným překroužkováním? Rovnou předesílám, že k ruzným aditivům a utěsnovačům motoru mám dosk skeptický postoj.. Jinak jezdim Valvoline 10w60..
Díky za rady.