Otatoy píše:Cau mam BC Racing na NB a resil sem to s tou vyskou nedavno. Kdyz ke me auto prijelo, mel sem utahnute prepeti pruziny o cca 2cm vic, nez je podle navodu jen "na dotek + 2mm". Podvozek tak fungoval skvele, ale chtel sem vyzkouset originalni nastaveni, tak sem to pres zimu predelelal, jak to ma bejt z tovarny a auto bylo hrozne na zemi, navic priserne tvrde i na nejmekci nastaveni tlumicu. Po chvili jezdeni sem zjistil, ze to takhle nejde a vratil jsem se ke svemu "spatnemu" nastaveni, ktere mi ale vyhovuje mnohem vic. Strucne receno, jsem zvednul svetlou vysku zvysenim prepeti pruziny..
kubec99 píše:to elektron: Asi nechapem jednej veci. Ten tvoj nakres nezodpoveda popisu, ze si nastavil predpatie na F:10mm a R:8mm. Dlzka pruzin v nezatazenom (nepredpatom) stave je 200/170mm. V nakrese je zakotovana dlzka pruziny 200/170mm po predpati o 10/8mm. Pri takomto nastaveni by vsak skutocna dlzka pruzin mala byt 190/162mm.
to LordJames: BC Racing/MaisterR pouziva linearne pruziny. To znamena, ze zvysenim predpatia sa tuhost podvozka nemeni. Meni sa len rozsah drahy tlmica (resp. vzdialenost od dorazu tlmica v zatazenom stave) a vyska podvozka. Prirastok zatazenia posobiaceho na pruzinu s tlmicom pri zatacani (alebo pri brzdeni) je rovnaky, ci je nastavene predpatie 5mm alebo 20mm!
LordJames píše:Takze zmena predpeti neovlivni travel?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 21 návštevníků