Pomoc s přehříváním auta

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod mojžo » 26 črc 2015, 13:23

Asi aby sa ľudia nestresovali.
na mojom Jeep Grand Cherokee to lieta 15 stupňov hore dole.
všetci vravia že to je ok že sa nemam stresovat aj tak mám na tom budiku stále oči :-)
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod Veet » 10 srp 2015, 10:51

Včera v Písku zas, po cca 6-8 kolech přeleze ručička vody přes půlku. Stačí abych jednu, dvě rovinky trošku polevil a vrátí se zpět. Znamená to tedy, že jsem měl vodu přes 115°C, tedy průser? :) A jak proti tomu bojovat? Příští týden je mýto a musím to do té doby vyřešit.
Napadá mě taková blbost. Za studena mám vodu v nádobce na ukazateli Full, po zahřátí jí tam mám víc. Nemůže to být ten problém?
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod LordJames » 10 srp 2015, 11:22

Jak jsem rikal - ja mel vodu 120 a ta origo rucicka se ani nehnula.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod Veet » 10 srp 2015, 12:09

Ale to buď znamená, že mi ukazatel teploty nějakým záhadným způsobem funguje, nebo že jsem měl víc jak 120°C
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod hroche » 10 srp 2015, 12:14

Veet píše:Včera v Písku zas, po cca 6-8 kolech přeleze ručička vody přes půlku. Stačí abych jednu, dvě rovinky trošku polevil a vrátí se zpět. Znamená to tedy, že jsem měl vodu přes 115°C, tedy průser? :) A jak proti tomu bojovat? Příští týden je mýto a musím to do té doby vyřešit.
Napadá mě taková blbost. Za studena mám vodu v nádobce na ukazateli Full, po zahřátí jí tam mám víc. Nemůže to být ten problém?


to že máš expanzní nádobce více vody za tepla než za studena je tím že za tepla má voda větší objem
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod Veet » 10 srp 2015, 12:36

To mi je jasný :) Jde mi jen o to, jestli nemůže dělat problém, že je tam tý vody moc.
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod hroche » 10 srp 2015, 14:04

Veet píše:To mi je jasný :) Jde mi jen o to, jestli nemůže dělat problém, že je tam tý vody moc.


pokud by jí bylo moc tak akorát přeteče skrz přepad. U NAčka je to hadička vedoucí z víčka expanzky do blatníku.
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod Otatoy » 10 srp 2015, 15:27

Přidám svojí zkušenost. Měl jsem ve svojí NB hříbek (přímé sání) a jen tak hala-bala, nijak moc odstíněnej. Vliv na výkon teď nechme stranou, ale na okruhu loni v Mýtě, kdy bylo asi 35 stupňů se mi auto začlo celkem dost hřát, ručička po několika kolech lezla až k červenému navíc sem pociťoval i pokles výkonu. Při zběžné kontrole byl hříbek horký, že ne něm nešla udržet ruka, takže jsem hned následující den nahodil zpátky origo airbox a problémy s přehříváním od té doby přestali. Asi tu neříkám nic nového, ale teplota nasávaného vzduchu evidentně hraje taky velkou roli..
NB 1,8i 1999 10th Anniversary (2587/7500) -Mystique-
NA 1,6i 1991 US verze, automat -Mia-
NA 1,6i 1995

http://www.icabrio.cz
Uživatelský avatar
Otatoy
 
Příspěvky: 290
Obrázky: 5
Registrován: 30 lis 2013, 23:05
Bydliště: Praha 9

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod mojžo » 13 srp 2015, 19:05

Páni, poprosím o Vaše názory na jav, ktorý sa deje na mojom voze po swape.

Mám nový motor 1.8 NB, po repase - hlava generálna oprava, znížená. Nové tesnenie pod hlavou, nové skrutky, komplet nové tesnenia, všetko prepláchnuté.
Nový termostat 82 stupňov
nové teplotné čidlo
v chladiacom okruhu čistá destilovaná voda (motor som dnes zložil a hľadal netesnosti)

chladič pôvodný, no s motorom 1.6 tento jav nebol, za každých okolností bola teplota v strede.
vnútri dokonalo čistá voda.

Motor sa chová nasledovne.
Naštartujem, ide úplne normálne a vystúpa až na teplotu, ktorú som odfotil na fotografii. Tam sa už drží ako pribité. Normálne sa zapína vypína ventilátor, v chladiči viditeľne cirkuluje voda, auto kúri ako besné, hadice nie sú tvrdé.
Inak motor má pekný zvuk, nikde nič nedymí, nevrie voda

Ako je to možné? Kde hľadať problém? Ja usudzujem že ten motor má normálne teplotu ako má mať, akurát budík ukazuje takúto brutálnu teplotu.

Keď tak povedzte čo si o tom myslíte.
Ďakujem
Přílohy
teplota motora.jpg
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Pomoc s přehříváním auta

Příspěvekod elektron » 13 srp 2015, 20:46

Ako dlho po go, resp. kolko km, mas to uz kompletne odzvdusnene, voda sa Ti vobec nestraca? Toto je teplota tak okolo 115C, ak mas este povodny budik, takze uz aj celkom dost, navyse ak mas este aj 82 C termostat dost zvlastne..
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 120 návštevníků

cron