Žere olej, GO motoru

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod Krivak » 24 zář 2015, 14:35

taky se poslušně hlásim do klubu,
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod spooon » 24 zář 2015, 18:34

Je nějaká možnost oveření funkce PCV ventilu? Měl sem ho venku, je zavřený a když mu nasimuluju podtlak, tak se otevírá. Takhle by měl fungovat, že? Je možný, že třeba nemusí úplně těsnit...

Jinak asi to vyřeším OCT, ať mi olej zbytečně nezasírá sání. A zrovna uvidím, kolik oleje tím projde...a taky uvidím, jestli to opravdu nežere přes kroužky či gufera ventilů, byť oboje nový :D
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod Bass.Boi » 01 říj 2015, 11:02

U me 1 litr na cca 1500km - s tim se da zit :lol:
Tacho 332 000 ;)
...::: NC 2.0 Sport, 118kW/160 HP, LSD, 6speed, Bilstein :::...

..:: Ex ::..
...::: 1.8 NB Miracle, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech :::...
...::: Ex - 1.6 NB 81kW/110 HP' - "Rote Sau" :::...
Uživatelský avatar
Bass.Boi
 
Příspěvky: 829
Obrázky: 5
Registrován: 19 říj 2011, 14:27
Bydliště: Kousek od Brna

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod Krivak » 07 říj 2015, 23:09

Aktuálně mi to žere tak 1litr/200km, koukal jsem na svíčky jestli nejsou zaolejované a jsou v pohodě. Motor má najeto okolo 10t km po go hlavy, někdo nějaký tip? Hlavu jsem nechal dělat komplet, možná to dotyčný odflákl. Žere to tak nějak od začátku, a jelikož jsem neměl nervy tak jezdim a dolejvam.
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod Spider » 08 říj 2015, 06:52

To mas spotrebu oleja jak dvojtakt. Netecie ti proste olej niekde?
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod Krivak » 08 říj 2015, 10:39

Jen lehce, pár kapek za týden stání.
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod mojžo » 08 říj 2015, 10:42

Brutus... mňa ešte napadlo gufero kľuky úplne na kašu ale ani to by snáď toto nespôsobilo
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod bkralik » 08 říj 2015, 12:02

Gufero kliky by tohle klidně udělalo - nám se vyvalilo na Alfě Romeo 164 (3.0V6) a za 50 km jízdy z toho vytekl litr...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka

další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik
Uživatelský avatar
bkralik
 
Příspěvky: 126
Registrován: 24 črc 2015, 20:08
Bydliště: Královehradecko

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod radep » 08 říj 2015, 12:19

Tam celkem není co řešit, motor je v prdeli. Kdyby vám kamkoliv tekl olej, tak to poznáte podle toho, že budete mít celý spodek auta mastný až k zadnímu nárazníku :) A přes odvětrávání skříně tolik oleje nevystříká.
Já mám zkušenost se spotřebou cca 1l na 600-700km a z výfuku nebylo nic poznat. Motor prošel kompletní GO a od té doby mám klid (resp spotřebu 1l na 10000 asi). Někde v mých příspěvcích najdete spoustu info co jsem tady psal... u mého auta jsou i fotky atd.

Když je hotová hlava a stále bere olej, tak jsou špatné válce nebo kroužky... ale pravděpodobně válce a v tom případě určitě nestačí jenom překroužkovat písty. Musí jít výbrus, honování, nové písty a kroužky.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod Gomez » 08 říj 2015, 12:30

Ty brďo..jak to tu čtu, jsem vážně rád, za to, co mám..sice je to jen 1.6 a s 193k km, ale olej nežere vůbec. Předtím jsem doléval asi litr a půl na 5.000 km (a to mi přišlo dost), jenže to kapalo kolem čidla oleje. Výměna těsnění pomohla. Zase mám tu svou o něco raději.. :)

OT: Jinak jezdím za 7,5 l průměr, když ostřeji, tak lehce přes osm. V zahraničí dlouhodobě 7,1 l. Je fakt, že podle zdejších měřítek "SPORTOVNĚ" nejezdím..

Jediné, co občas zlobí, je zřejmě cívka při startování s teplým motorem..toť jediné naše "trápení"..
Jedinečnost každé přítomnosti se neustále obětovává nějaké budoucnosti..
NB 12/1999 - 1.6 - ex
NC 12/2005 - 2.0
Uživatelský avatar
Gomez
 
Příspěvky: 318
Obrázky: 19
Registrován: 25 dub 2014, 17:37
Bydliště: Jindřichův Hradec

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 123 návštevníků

cron