Žere olej, GO motoru

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod vincent.miata » 09 říj 2015, 12:21

Moje zkušenost 1.6 NBFL : po kompletní opravě motoru v zimě 2014 , letos spotřeba oleje 1l/3000km (kdy jsem ho začal používat jako víkendove auto) a na 6000km (moje výměna oleje) v denním provozu na dojíždění do práce (50km+/den) spotřeba asi 0.5l/6000km , olej 10w40. Auto jsem kupoval přidřené a největší spotřebu oleje před opravou, bych přisuzoval olejem zapečeným, stíracím kroužkům.
vincent.miata
 
Příspěvky: 90
Registrován: 08 úno 2015, 16:49

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod mojžo » 09 říj 2015, 15:23

Hmm... brutus. Aj ja pridám :
NB2000 1.6, teraz 190 000 km, 47 000 km na LPG.

Pôvodný motor, nedotknutý, iba nové gufera kluky zpredu zozadu, vaciek a veka ventilov.
Na 10 000 km dolievam iba aby bolo stále doplna - čiže do pol litra.
Auto je v kuse v otáčkach, denne startuje 10x
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod spooon » 09 říj 2015, 19:13

tak jak to tak čtu, tak si čím dál tím víc myslím, že asi u mě motorář trochu zfušoval GO...uvidím, jestli se bude spotřeba oleje zhoršovat
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod radep » 10 říj 2015, 15:55

spooon: záleží co jsi dělal a co se měnilo... Jak jsem psal kompletní generálka motoru obnáší go hlavy, broušení hlavu i bloku, zvětšení válců - výbrus, honování, nové písty, nové kroužky, šály.

Můj motor někdo přidřel nebo uvařil.... pak se spravil tak, že se jenom vyměnily kroužky a šel na prodej. Já když ho koupil, tak byl v pořádku, ale během pár tisíc km šla spotřeba oleje brutálně nahoru. No po rozebrání jsme zjistili, že byly písty a válce přidřené, jenom kroužky asi nové... Nové kroužky bez honování, nebo i výbrusu jsou zbytečná investice.
Takže radost :-) investice asi 30k do nových pístů a kompletní generálky všeho :-) Ale mám teď motor skoro jako nový, najeto od GO asi 40 000 a spotřeba skoro nic (něco mi proteče do sání, chci dát OCT... ale i tak mám spotřebu asi 1dl na 1000km).
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod Spider » 10 říj 2015, 16:05

Zaujimave, ze vam do sania taha olej, ja mam na odfuku odfukovy filter uz rok a stale je uplne suchy. Aj ked je pravda, ze tam nema co tahat, kedze podtlak zo sania tam nemam. Olej mi tiez vobec nezerie, akurat zle tesni veko ventilov a tak mam zadrb...spinavy motor az po spodok, kde potom sem tam kvapne na zem. Na to sa chystam uz dlho, len sa mi nechce :oops:
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod mojžo » 10 říj 2015, 21:38

Odstrániť odvetranie motora do sania nie je úplne super riešenie.
Ten mastný vzduch čo sa vracia naspäť má totiž význam pre životnosť ventilov.

I keď... asi málokto tu nabehá také kilometre že by to zavážilo
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod Spider » 10 říj 2015, 22:02

Na to tam mame PCV ventil. Odvetranie akurat zasiera sanie a klapku. Co mi vlastne vnuklo myslienku, ci sa niektorym ludom nestraca olej prave cez PCV.
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod jagy » 12 říj 2015, 14:31

Kdyz delat GO, tak poradne - tzn. vsechny tesneni, kruhy, loziska, poctive hlavu udelat, gufera, voditka...

Ikdyz to clovek udela poradne, tak to vyjde levno. Motorove dily na B6/B8/KF/KL jsou velmi levne - prodavam je porad, protoze zravost oleje k Mazdam tak nejak patri. :D
http://www.jedetoshop.cz - HEL, Bilstein, Hawk, DBA, Whiteline, H&R, Eibach, Bilstein, K&N, Strongflex, Xtreme Clutch, Exedy, KW, Cusco, Kaaz, mFactory, Cobra Sport, King Racing, Energy Suspension, ACL a další!
jagy
 
Příspěvky: 92
Registrován: 11 lis 2014, 19:19

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod spooon » 12 říj 2015, 14:53

No já sem chtěl taky jít cestou nový všechno, nakonec se udělala komplet hlava, nový kroužky, šály a komplet těsnění (origo mazda). Výbrus válců a písty se nekonaly, protože dle motoráře nebylo potřeba, protože válce jsou jak nový. Ale začínám si myslet, že sem udělal kardinální blbost a hlavně že k němu už nikdy nepůjdu.
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: Žere olej, GO motoru

Příspěvekod radep » 12 říj 2015, 18:49

Když pořádně tak i válce a nové písty :-)
Spooon: ono, ty moje taky vypadaly dobře od pohledu... Je potřeba mít mikrometr na díry a změřit válce - ovalitu atd... a to málo kdo dělá, bez toho bohužel nemůžeš vědět.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 120 návštevníků

cron