spooon: záleží co jsi dělal a co se měnilo... Jak jsem psal kompletní generálka motoru obnáší go hlavy, broušení hlavu i bloku, zvětšení válců - výbrus, honování, nové písty, nové kroužky, šály.
Můj motor někdo přidřel nebo uvařil.... pak se spravil tak, že se jenom vyměnily kroužky a šel na prodej. Já když ho koupil, tak byl v pořádku, ale během pár tisíc km šla spotřeba oleje brutálně nahoru. No po rozebrání jsme zjistili, že byly písty a válce přidřené, jenom kroužky asi nové... Nové kroužky bez honování, nebo i výbrusu jsou zbytečná investice.
Takže radost
investice asi 30k do nových pístů a kompletní generálky všeho
Ale mám teď motor skoro jako nový, najeto od GO asi 40 000 a spotřeba skoro nic (něco mi proteče do sání, chci dát OCT... ale i tak mám spotřebu asi 1dl na 1000km).
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)