Ahoj.
Tak jsem postupně stále řešil co by mohlo drhnutí / vibrace při pohybu plynovým pedálem způsobovat. Vyměnil jsem siláče motoru, a nezměněno, tak jsem na to teď šel z druhého konce. Když jsem byl teď pod autem, zatlačil jsem zespodu (docela velikou silou) na diff a zvedl se cca 2 -3 mm. Nicméně to bylo působení silou jednoho vola, který není úplné lamželezo ( byť ani chcípák, při klikách zvedám svůj metrák, tak asi tak). Každopádně si říkám, jestli nejsou siláče diffu už v háji. Přijde mi, že tolik by se to hnout nemělo, ale nemám zkušenost, tak jdu pro radu.
No a jak si s tím tak hejbu, tak zkontroluju i kardan, a koukám, když na něj zespoda zatlačím, má taky vůli a hne se (nahoru dolů, nejde o otáčení) tak o 1-2 mm (víc doufám ne, ale pral jsem se s tím v neděli, tak teď nepamatuju, kolik přesně). Každopádně by mě zajímalo, jestli nemůže být problém právě tady, a hlavně by mě od vás zkušenějších zajímala informace, jestli je takový pohyb normální nebo ne. Chápu, že diff bude mít na siláčích nějakou vůli, ale přišlo mi, že se pohnul moc při vynaložení pouze lidské síly. Kardan mě pak trápí o to víc, nepřijde mi to normální, ale nevím, jak to s mx-5 je.
Další test byl děravý výfuk (ucpání rukou), a ten taky asi není úplně ve formě, což by vibrace pedálu taky mohlo způsobovat. Kdyby někdo měl nějakou spolehlivou metodu na test těsnosti výfuku krom ruka pocit, budu rád
Takže tímto prosím o odborná vyjádření a pokud možno i doporučení řešení. Já se momentálně přibližuje k řešení svrhnout ze skály, ale pořád je mi mazdičky líto