O tejto prerabke som aj ja chvilu rozmyslal ale vezmi si ze ten motor je dost tazky napriklad oproti 1.8 BP, ja som mal 1.8 V6 co je v podstate identicky motor s tym co je napr v xedose tam je myslim 2.5 a nejakych 120kw, mal som ho v MX-3 a s tym autom to v zakrutach veru nebolo nic moc, ten tazky predok stale vynasal. Dalsia vec ten saci pavuk budes musiet komplet prerabat, pretoze klapka by ti zasahovala do torpeda (firewall), potom budes musiet davat vyrabat medzikus medzi motor a prevodovku, potom samozrejme zvody, btw tie co su na tychto V6 su velmi zle riesene, motor je na nich dost prisktreny. Urcite je tam vela veci ktore bude treba doriesit ako elektrika ale myslim ze to uz neni taky problem. Osobne kebyze sa pustam do takejto prerabky, ze chcem tam hodit V6 tak riesim KL-ZE japonska verzia tej 2.5, ma okolo 200 koni, to by uz stalo za tu namahu. Len zohnat taky skvost je dost problem, teoreticky by sa mozno dala preskladat napr hlava z KL-ZE ecu atd. Ja som od tohto napadu upustil a napadla ma ina blbina
zohnal som komplet B6t z 323-ky 110kw sice to neni vela ale krutak 196Nm ti to vynahradi
je to vlastne od serie oturbena 1.6ka co mame v miatach. Tiez je tam par veci co zavadzaju ako rozdelovac a zvody ale inak pekne sadne na prevodovku, je s tym menej roboty a ked zozenies ten motor za dobru cenu tak to nevyjde vobec vela.