KL-DE swap

KL-DE swap

Příspěvekod Kadle626 » 20 lis 2015, 13:37

Chtěl bych příští zimu swapnout Miatu na KL z Xedose, nemá někdo nějaký tipy a ma to vůbec význam? Jako největší problém beru zapalování, jelikož tam podle mě nenacpu motor s rozdelovacem....Dík za každou radu ;)
Mazda Miata 1.8 BP, Torsen T2, JR10 8x15 et20 wheels+Bridgestone RE002,Yokohama Parada Spec2, HKS SR exhaust, Japspeed full aluminium radiator, OTA intake, Nardi steering wheel,GoodRide brake hoses, G5 rollbar, 4-2-1 NBfl exhaust manifold....
Uživatelský avatar
Kadle626
 
Příspěvky: 101
Obrázky: 0
Registrován: 24 pro 2014, 21:37

Re: KL-DE swap

Příspěvekod elektron » 20 lis 2015, 14:38

Tak ho tam nedaj a pouzi nejaku programovatelnu ecu.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: KL-DE swap

Příspěvekod mojžo » 20 lis 2015, 14:55

Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: KL-DE swap

Příspěvekod kovimir » 22 lis 2015, 13:45

O tejto prerabke som aj ja chvilu rozmyslal ale vezmi si ze ten motor je dost tazky napriklad oproti 1.8 BP, ja som mal 1.8 V6 co je v podstate identicky motor s tym co je napr v xedose tam je myslim 2.5 a nejakych 120kw, mal som ho v MX-3 a s tym autom to v zakrutach veru nebolo nic moc, ten tazky predok stale vynasal. Dalsia vec ten saci pavuk budes musiet komplet prerabat, pretoze klapka by ti zasahovala do torpeda (firewall), potom budes musiet davat vyrabat medzikus medzi motor a prevodovku, potom samozrejme zvody, btw tie co su na tychto V6 su velmi zle riesene, motor je na nich dost prisktreny. Urcite je tam vela veci ktore bude treba doriesit ako elektrika ale myslim ze to uz neni taky problem. Osobne kebyze sa pustam do takejto prerabky, ze chcem tam hodit V6 tak riesim KL-ZE japonska verzia tej 2.5, ma okolo 200 koni, to by uz stalo za tu namahu. Len zohnat taky skvost je dost problem, teoreticky by sa mozno dala preskladat napr hlava z KL-ZE ecu atd. Ja som od tohto napadu upustil a napadla ma ina blbina :) zohnal som komplet B6t z 323-ky 110kw sice to neni vela ale krutak 196Nm ti to vynahradi :) je to vlastne od serie oturbena 1.6ka co mame v miatach. Tiez je tam par veci co zavadzaju ako rozdelovac a zvody ale inak pekne sadne na prevodovku, je s tym menej roboty a ked zozenies ten motor za dobru cenu tak to nevyjde vobec vela.
Naposledy upravil kovimir dne 23 lis 2015, 11:27, celkově upraveno 1
kovimir
 
Příspěvky: 12
Registrován: 25 úno 2014, 22:54
Bydliště: Lozorno

Re: KL-DE swap

Příspěvekod AndrewG » 22 lis 2015, 13:55

čo tak nejaky K20 K22 swap ? hlinikovy blok a vykon a potencial inde ako BP, takisto životnosť motora pri úpravách. (atmosferickou cestou skorej)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: KL-DE swap

Příspěvekod PeterS » 22 lis 2015, 17:59

Kadle626 píše:Chtěl bych příští zimu swapnout Miatu na KL z Xedose, nemá někdo nějaký tipy a ma to vůbec význam? ....Dík za každou radu ;)


tu je moja rada ale nehnevaj sa ;) jediné dobré využitie
IMG_9845.JPG


za 1. príliž ťažký pokazíš si jazdné vlastnosti
za 2. hodne náročné
za 3. charakter toho motora bol inak postavený ako sa patrí k MX-ke
za 4. tie motory sú háklivé na zaobchádzanie ( mal som 6 aut s K-áčkovými motormi)
za 5. za to čo by si dal do swapu a všetkého okolo toho aby to ako tak fungovalo to buď oturbíš alebo hodíš kompresor alebo dáš motor ktorý skor sadne ;) a spraví viac radosti
RX7 SA22C 1979
Miata USA 1989
MX-5 Impuls 2005
Uživatelský avatar
PeterS
 
Příspěvky: 388
Obrázky: 14
Registrován: 10 zář 2013, 19:51
Bydliště: západné Slovensko 20% + Južní Morava 80%

Re: KL-DE swap

Příspěvekod Winie » 26 lis 2015, 14:42

AndrewG píše:čo tak nejaky K20 K22 swap ? hlinikovy blok a vykon a potencial inde ako BP, takisto životnosť motora pri úpravách. (atmosferickou cestou skorej)


Když už tak F20, ale je to úplně o jiných penězích než KL-DE. SWAP jedině něco z MX-5, nebo rotary, eventuálně LS
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: KL-DE swap

Příspěvekod AndrewG » 26 lis 2015, 20:20

F20 je cenovo inde ako K20 preto som to povedal a potencialne na rovnakej urovni da sa povedať
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: KL-DE swap

Příspěvekod Winie » 26 lis 2015, 23:47

nedavno byla na prodej F20 za 40. Full swap K20 v dobrym stavu je taky 40-50
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: KL-DE swap

Příspěvekod George » 27 lis 2015, 08:39

Nevim, jestli uz to nekdo vymyslel, ale u F20 byl problem s posunem rizeni, aby se motor vesel. Dost to ovlivnilo chovani auta
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 90 návštevníků

cron