Rudy - NB green & NA white

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod vhml » 19 led 2016, 22:59

Kde v takovým případě měříš teplotu a tlak oleje, když se do toho mezikusu čidla nevejdou?ˇŘeším to taky a nevím kudy elegantně do toho.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod AndrewG » 19 led 2016, 23:27

hehe presne v tom štádiu merania kreslenia a otravovania som teraz :D len som to na chvilu musel prerusit kvoli iným veciam :-D
každopádne super, ak sa môžem spýtať kde si zohnal materiál na tep. oddelenie ? resp. o aký mat sa vôbec jedná ? videl som že niečo také používa aj maruha no myslel som si źe je to aj kvôli vibráciam od motora
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod Rudy » 20 led 2016, 11:36

vhml píše:Kde v takovým případě měříš teplotu a tlak oleje, když se do toho mezikusu čidla nevejdou?Řeším to taky a nevím kudy elegantně do toho.

Snímač tlaku oleja mám miesto originál "snimača"/vypínača. teplotu som chcel najprv mereať tak, že si upravím adapter/insert ktorý bol k sandwitch platu, Bolo by to rovnake riešenie ako ponuka mocal.
Obrázek

No nakoniec som našiel peknu rovnu plochu na odliaktu navrtal to a narezal tam 1/8NPT. Rozmýšľam že to spravávím aj na druhej strane abudem mocť merať či už efekrtivitu tak pressure drop. Lebo tie snimače stoja zopár dolárov od rovnakého dodávateľa.


AndrewG píše:..zohnal materiál na tep. oddelenie ? resp. o aký mat sa vôbec jedná ? ...

Ja som vybracie vyriešil malou podperou ktorú nebude vydno a zaroveň bude sučast termostatu na reroute, to je aj jeden z dvôvodov tých výrezov zospodu pri prírube a prevysu hadíc, tie sú tam na reroute.
Teraz sa určite nevyjadrim správne, ale je to niečo ako bakelit/kuprexit. ľahko sa to obrábalo a bolo mi povedané, že konštatné vystavenie 200°C nie je problém, čo je dostačujúce. Použil som to v hrúbke 10mm jednak mi to dovolilo posunuť blades na idealnu vzdialenosť od ventilov a na druhu stranu tak kráta príruba(zosatok z oriignál sania) na motor cez ktoru preteká chladiaca kvapalina bude mať hneď skoro 90° a určite nehcem aby to tak bolo aj so zvyškom zostavy.
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod AndrewG » 20 led 2016, 15:14

ah jasne, ty si použil aj originál sanie, NA6 má ešte aj vyhrievané sanie vodou priamo z hlavy že... to naštastie pri NA8 odpadá, o problém menej.
skúsim to pohladať keby som nenašiel o čo presne ide tak ťa budem otravovať... ja mam ale v podstate prírubu od motora oddelenú od klapiek originálnymi gumenými násadami z motorky, takze to takisto aj vibrácie potlačí a takisto aj nejaké to teplo...uvidím ešte čo, je to ešte na dlhú trasu beh.
inak Idle control použiješ z NA ? keď vidím aký krásne malý je ten z NB tak sa to celkom ponúka 8-)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod Rudy » 20 led 2016, 23:23

Na 1.6 je tam vývod vody, ktorý na 1.8 je zobraný z výmeniku oleja. Tak či tak je to priamo na bloku a je to horuce. Ty ten problem nebudeš mať, ale určite si vymysli nejake podopretie. Kamarát mal na zetecu v replike lotusu uchytené karburatory ako ty opisuješ, a vyzuvalo sa to. On nič ale nevyrábal kedže jeho stare gumy boli už popukane, len použil olejove vysokotlake hadice a veľké spony. Na motorke je to buď zvysle a stoji to na gumách alebo je to podopierane filt boxom čo u nás nepríchadza do úvahy :twisted:

Idle valve som aj z časti núteny použiť original NB aby bol kompatibilný s RJ pretože aj keď zatial som nemal "odvahu" priznať sa ale cele to pôjde na viac menej seriovej ecu. S konvertorom s porgramovatelnými mapami na prevod MAP na MAF signál. Minimalne pre zaujmavosť a potom tam hodim jednu zo standalone.

_MG_0400.JPG
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod vhml » 21 led 2016, 08:07

A v bloku je na originál čidlo jaký závit? Já to mám neštastné s teplotou oleje, protože čidlo má závit M18 a ne všude se vejde.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod Rudy » 21 led 2016, 22:01

V bloku je tiež 1/8 NPT. Ak chceš napiš mi adresu pošlem ti snímač teploty za cenu pošty.

_MG_0408.JPG


EDIT: hodím tu jednu z FB
Na jar sa idem pustiť do porovnávačiek rôznych turb a zvodov (log vs tubular). A neviem či to na obrazku nespoji sily z ITB, ta myšlienka sa mi na jendu stranu strašne pači na druhu strašne prieči.
12493534_645608222247567_8311421767283276625_o.jpg
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod vhml » 22 led 2016, 08:09

Samotný čidlo by mě asi nic nevyřešilo, neměl bych k tomu nastavenej budík.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod Rudy » 31 led 2016, 20:57

Napriek tomu, že tieto moje posty prestávajú dávať zmysel, tak hodim ďalšie "zátišie".

SC nepôjde do žiadnej MX-5 ide do úplne iného auta, a dostal som sa k nemu ako slepe kura k zrnu, ale o to som radšej a vďačnejší pôvodnemu majteľovi :)
Ale pokiaľ by niekto mal záujem tak by som mohol dať vyrobiť niekoľko uchytení na mx5 vrátane remeňa a napínacieho pulley. Intercooler piping bude zachvyľu v shope takže to nie je žiaden problém.
Aj keď neviem či to má ešte zmysel, keď to vyzerá, že m45 z BMW Mini je čoraz menej a menej.

_MG_5275.JPG
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod elektron » 31 led 2016, 22:39

Vacsinou odlietavaju na zimu do miat :) . Fakt uz ich je malo, a o dost vyssie ceny.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků

cron