Re-route

Re: Re-route

Příspěvekod whisper » 11 lis 2013, 10:33

Žiaľ nie. Musím dať dole lištu na napájanie sviečok (coil pack), aby som tam vôbec niečo videl a zatiaľ som sa k tomu nedostal.
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Re-route

Příspěvekod Ryba » 11 lis 2013, 13:43

já to mám na NA 1.8, ale vůbec nevim co sem použil za díly:D Tak nějak sem to smotal z hadic co sem měl v garáži ze všech možnejch Hond... vzadu sem použil ten domeček na termostat co je normálně vepředu, ale je tam problém s tim, že se tam pak nevejde sensor na teplotu kerej se dotýká firewallu, takže ten sem dal pryč a našrouboval ho přímo do bloku kde kupodivu na to je díra hned vedle tý příruby... ale možná to je taky tim, že mám blok z 323, kde to originálně vede zadem a předek je uplně zaslepenej.... Ale myslim, že neni problém ten sensor dát až třeba někam za tim vývodem si na to udělat mezikus, kerej stejně mám ještě na externí budík teploty vody. Jinak já to vedu kolem svodů, sedla mi tam ta příruba takhle líp než na stranu okolo sání jak to dělá většina co sem tak koukal.
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Re-route

Příspěvekod Muzzy » 17 dub 2016, 11:25

Pro pripadne budouci hledace a novacky pridam nekolik svych postrehu do tohohle starsiho tematu.

Reroute jsem delal na NA 1.8. Pouzil jsem kit od Whispera, KIA housing termostatu a hadici jsem poskladal z ruznych dilu (dve silikonova kolena 45°, kus nove rovne hadice, casti puvodnich hadic). A ted k tem postrehum:
- u 1.8 nestaci pouze otocit vstupni hadici do chladice o 180°; je potreba vytvorit Z kus namisto puvodniho L
- KIA housing ma vetsi prumer nez mazda (asi 35 mm oproti 32 mm). Narvat mensi hadici na jiz namontovany housing je fakt fuska, az skoro nemozne - takze pozor....
- reroute neni kompatibilni s EGR - potrubí vede primo v miste, kam prijde spacer a housing termostatu. I tak je zde malo prostoru, neumim si predstavit se tam jeste vymotat s EGR potrubim
- pro vyvedeni hadice z housingu termostatu mi prekazela hadice vedouci ke spojkovemu valci; musel jsem trochu priohnout drzaky, abych se s obema hadicema vyhnul, jejich kontaktu ale asi zamezit nejde (zde mozna pomuze pouzit housing z NA 1.6, ktery by mohl mit vyvod vodorovne; KIA housing miri mirne dolu - pro mnou zvolene vedeni hadice zase prinosnejsi)
- zadni spacer z kitu jsem musel trosku ubrousit na spodni strane - kolidoval s prirubou prevodovky - a pro lepsi manipulaci jsem ubrousil hranu ze strany smerem k sani kvuli zatce v hlave
- coil pack lze umistit zpet bez rezani, pouze s vyndanym gumovym ulozenim tretiho sroubu. ALE po utazeni se opre o cidlo teploty, ktere na 99% nevydrzi a praskne. Tudiz doporucuji srat na originalitu ponechanych dilu a cast drzaku pro treti sroub urezat (nebo by mohl Whisper upravit vyrobu a cidlo sroubovat nasikmo :twisted: )

Rozhodne bych doporucil spojit s vymenou krouzku na CAS - pri demontazi se vyrazne zjednodussi pristup. Zaroven protekajici olej tece na privodni hadici do topeni - urcite dukladne zkontrolovat, jestli hadice neni nasakla olejem a zmekla, pripadne vymenit.

Na konec dodam, ze jsem pouzil single termostat na 82°C. Zasadn zmenu jsem vsak nezaznamenal - rucka teplomeru se stale drzi mirne za pulkou jako tomu bylo predtim. Nicmene pro homogenizaci chladiciho vykonu a v lete to urcite bude mit prinos.

Nejake foto, moc toho ale neni:
Přílohy
IMG_20160416_004604.jpg
IMG_20160416_004538.jpg
IMG_20160416_004523.jpg
IMG_20160415_235834.jpg
IMG_20160415_235711.jpg
IMG_20160415_235757.jpg
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Re-route

Příspěvekod whisper » 17 dub 2016, 12:50

Vďaka za postrehy... Ten spodok kolidujúi s prevodovkou už je opravený a čo sa týka čidla/skrutky cievok, tak pripravujem nový model, kde to tiež bude vyriešené.


Viac info k môjmu kitu na http://coolant-reroute.com/


U mňa to nakoniec vyzerá takto (NA 1.6):
Přílohy
rr.jpg
Naposledy upravil whisper dne 08 kvě 2016, 20:42, celkově upraveno 1
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Re-route

Příspěvekod Muzzy » 18 dub 2016, 19:06

Jeste bych mel jednu otazku pro zdejsi zkusene harcovniky:
Jak je to se zpateckou z topeni? Ta preci vraci vodu na zacatek bloku a ta koluje zpet do motoru. Neni snizena ucinnost chladiciho okruhu? Neni lepsi ji napojit na hadici vedouci do chladice (jako to ma napr. pavel260)? Pripadne pridat el. ventil (v pripade reroute)?

Nebo to nema na ucinnost zasadni vliv?
Obrázek servis & úpravy
Uživatelský avatar
Muzzy
 
Příspěvky: 322
Obrázky: 0
Registrován: 17 bře 2016, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Re-route

Příspěvekod whisper » 19 dub 2016, 07:24

To máš tak... Kým sa ti motor nezohreje na prevádzkovú teplotu, tak ideálne by ti to z kúrenia malo viesť vodu naspäť do bloku (čo je OEM stav). Keď sa ti motor zohreje, tak by to bolo ideálne do chladiča... Ale bez nejakého ventilu alebo ďaľšieho termostatu to nedosiahneš.

Ja jazdím na Mazde po celý rok a ak by som viedol aj kúrenie cez chladič, olej by sa mi na prevádzkovú teplotu zohrieval veľmi dlho (teraz je to asi 10 minút jazdy).
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Re-route

Příspěvekod noose » 19 dub 2016, 09:13

Ja bych tekl, ze z logiky veci, clovek topi jen kdyz je zima a pokud je zima, tak se motor chladi dostatecne a teplo muze jit zpet do motoru. Pokud je uz vedro a motor se musi chladit na max, tak clovek stejne uz netopi, neni to tak? :) Co mam zkusenost, tak pote co jsem nainstaloval IL chladic (ten za 99EUR) a chladnejsi termostat, tak kdyz je pod 10C a mam topeni na max, tak se podle rucicky motor spise vychlazuje, nez ze by se prehrival a vadilo mu topeni, co se vraci zpet, takze to dle meho nazoru vratit do motoru muzes bez obav.
NA BRG
Uživatelský avatar
noose
 
Příspěvky: 610
Registrován: 21 led 2014, 00:49
Bydliště: Praha

Re: Re-route

Příspěvekod whisper » 19 dub 2016, 09:48

Ono ide o to, že kvapalina cez to potrubie kúrenia preteká nezávisle od toho, či kúriš, alebo nie...
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Re-route

Příspěvekod noose » 19 dub 2016, 10:53

whisper píše:Ono ide o to, že kvapalina cez to potrubie kúrenia preteká nezávisle od toho, či kúriš, alebo nie...

Tak to jsem nevedel :) Tim padem to asi soupni do chladice ;)
NA BRG
Uživatelský avatar
noose
 
Příspěvky: 610
Registrován: 21 led 2014, 00:49
Bydliště: Praha

Re: Re-route

Příspěvekod whisper » 19 dub 2016, 11:46

No to práve nie je ideálne, o tom som písal vyššie :) Ale ak jazdíš iba v lete, tak okej.
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků

cron