Netreba vsetkym kecom marketingu verit.ludia vo svete tirz neklamu. Carbotech napr pri xp8, uvadza nrjakych 0,56 a su s ys neporovnatelne. To ze ys sa daju naozaj prehriat aj na beznej ceste moze potvrdit whisper ktoreho som viezol a uvaril och. (Okrem toho ze dymili tak nebrzdili ani hovno
)
povedal by som ze vyssie uvedeny obrazok moze platit akurat s vynimkou toho ze peak dosahuju naozaj mozno niekde okolo 300-400°C(teploty len tak strielam, no 900°C to ani nahodou nie je, to kotúč musí žiariť ako autá na lemans
(pokial sa moc materiál kotúčov moc nelíši od nejakej konštrukčnej ocele) aj to len keď maju fakt dobrú transfer layer na kotúči. nasleduje potom rapidný pokles výkonu, dym z kolies a absolútna neschopnosť brzdiť
som celkom zvedavý na Carbone Lorraine CR5+