jake tlumice NB

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod TeeJay » 17 črc 2016, 20:43

evlo píše:Nekdy bych ty bilstain na normalnich pruzinach i zkusil, at vim jake to je, zatim si o tom myslim svoje, proste neverim, ze s nima prejedu vylosnak ve smeru od nadrazi bez toho aby me vylozeni sralo.

Tak to mi je jasný, když jsi jezdil na nejnefunkčnějším podvozku, co se dá na MX-5 koupit. Nech se svést sériovou sportivkou a uvidíš... :)
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod Pipik » 18 črc 2016, 03:12

A jseš si jistej, že je jetý Bilsteiny jsou lepší než nová serie?
Pipik
 
Příspěvky: 16
Registrován: 16 čer 2014, 07:25

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod TeeJay » 18 črc 2016, 04:26

Já jsem o tom přesvědčenej, Bilsteiny jsou oproti sérii navíc údajně skoro nesmrtelný (to bych bral s rezervou - samozřejmě, že když jetý Bilsteiny, tak ideálně s rozumným nájezdem, takže určitě ne 200k+ km, spíš tak polovinu, čím méně, tím pochopitelně lépe (moje mají 80k a jsou jako nové jak na pohled, tak funkčně)).
A ani nové nejsou zrovna drahé, pokud se někdo bojí jetých... těch 4-5 tisíc navíc se ti bude pak každej den odvědčovat v mnohem lepší odezvě na volant, menších náklonech a přitom to auto zůstane pohodlné, pokud ho nezabiješ nevhodnými pružinami. A že podvozek je u auta jako je MX-5 základ. Ne snad, že by série byla vyloženě špatná, ale když zjistíš, o kolik lepší to může být, tak mi dáš za pravdu.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod mojžo » 18 črc 2016, 08:31

Bilstein B6 urobí z auta iné a lepšie auto, to môžem sám potvrdiť.

Andy4 povedz ty aký rozdiel je auto na B6kách ;)
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod Tommy014 » 18 črc 2016, 09:32

TeeJay píše:Já jsem o tom přesvědčenej, Bilsteiny jsou oproti sérii navíc údajně skoro nesmrtelný (to bych bral s rezervou - samozřejmě, že když jetý Bilsteiny, tak ideálně s rozumným nájezdem, takže určitě ne 200k+ km, spíš tak polovinu, čím méně, tím pochopitelně lépe (moje mají 80k a jsou jako nové jak na pohled, tak funkčně)).
A ani nové nejsou zrovna drahé, pokud se někdo bojí jetých... těch 4-5 tisíc navíc se ti bude pak každej den odvědčovat v mnohem lepší odezvě na volant, menších náklonech a přitom to auto zůstane pohodlné, pokud ho nezabiješ nevhodnými pružinami. A že podvozek je u auta jako je MX-5 základ. Ne snad, že by série byla vyloženě špatná, ale když zjistíš, o kolik lepší to může být, tak mi dáš za pravdu.


Já jen potvrdím, že ježdení na origo bilsteinech neni vůbec zlý. Na okreskách to naprosto stačí a naopak nejsou tak tvrdé jako origo tlumiče co jsem pochopil od kamarádů co mají/měli origo. Jinak nevím jak jsou těžké bilsteiny ale origo podvozek je prej pořádný závaží takže i to trochu hraje roli :)
A v kombinaci s 16" to nevypadá jako takovej offroad:) -jinak ta zmíňka o 16" je i k tomu pohodlí :)
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod tomas93 » 18 črc 2016, 09:41

Chtěl bych dávat pružiny Eibach Pro kit -25mm, na tyhle snížené (i když jen trochu) pružiny bude asi lepší dát B8 tlumiče než B6 že? A horní uložení nějaká standard? Mám NBfl 1.8
Uživatelský avatar
tomas93
 
Příspěvky: 170
Registrován: 22 bře 2016, 19:22

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod evlo » 18 črc 2016, 10:03

Proste sto lidi sto chuti-
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod marttin » 18 črc 2016, 12:54

TeeJay píše:To sice jsou, ale...
http://www.mx5parts.co.uk/shock-absorbe ... -2320.html - předek, £54.73 / 1768 Kč * 2 = 3536 Kč
http://www.mx5parts.co.uk/shock-absorbe ... -2592.html - zadek, £63.26 / 2043 Kč * 2 = 4086 Kč
Celkem 7622 Kč a k tomu ještě poštovné £18.95 / 612 Kč.

Ne, fakt bych nedal přes 8 tisíc za sériový tlumiče.

A co se týká porovnávání "vylítanejch tlumičů", já svoje sériový měnil za Bilsteiny s 80k km a rozdíl byl naprosto poznatelný už při výjezdu z garáže... fakt bych ti vřele doporučil koupit Bilsteiny nebo cokoliv lepšího, než je série.


Koukal jsem na ty www.mxparts.co.uk a je tam všechno nějak dražší, ne? Jak ty Bilsteiny se dají tady sehnat levněji, tak ty KYB 341254 tam stoji jeden zadni 88 liber, coz je skoro 2x tolik, nez v ČR, a jeste je dražší, než ty Genuine Mazda (63 liber)... Coz by napovidalo, že ty KYB budou minimálně na stejný úrovni, jako série.
marttin
 
Příspěvky: 13
Registrován: 26 čer 2016, 01:02

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod Tommy014 » 18 črc 2016, 13:00

tomas93 píše:Chtěl bych dávat pružiny Eibach Pro kit -25mm, na tyhle snížené (i když jen trochu) pružiny bude asi lepší dát B8 tlumiče než B6 že? A horní uložení nějaká standard? Mám NBfl 1.8



B8 jsou dělaný na kratší pružiny, B6 ne.
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: jake tlumice NB

Příspěvekod Andy4 » 26 črc 2016, 12:33

POzdravujem, ja som kúpil jazdenú sadu B6 z aniversárky so 130tis KM a najazdili som na nich ďalších 30tis KM. Na teste tlmičov ukázalo hodnoty medzi 92-97% účinnosti. Nieje o čom, auto na B6 je rovnako komforné ako OEM, len je akési pevnejšie v zákrutách :) A pri rozumnom znížení (rozumej 25-30mm) sa dajú denne používať.
fully restored NB '98 1.6 LSD
Uživatelský avatar
Andy4
 
Příspěvky: 357
Obrázky: 2
Registrován: 10 čer 2011, 13:59
Bydliště: KE/KS

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 130 návštevníků