evlo píše:Nekdy bych ty bilstain na normalnich pruzinach i zkusil, at vim jake to je, zatim si o tom myslim svoje, proste neverim, ze s nima prejedu vylosnak ve smeru od nadrazi bez toho aby me vylozeni sralo.
TeeJay píše:Já jsem o tom přesvědčenej, Bilsteiny jsou oproti sérii navíc údajně skoro nesmrtelný (to bych bral s rezervou - samozřejmě, že když jetý Bilsteiny, tak ideálně s rozumným nájezdem, takže určitě ne 200k+ km, spíš tak polovinu, čím méně, tím pochopitelně lépe (moje mají 80k a jsou jako nové jak na pohled, tak funkčně)).
A ani nové nejsou zrovna drahé, pokud se někdo bojí jetých... těch 4-5 tisíc navíc se ti bude pak každej den odvědčovat v mnohem lepší odezvě na volant, menších náklonech a přitom to auto zůstane pohodlné, pokud ho nezabiješ nevhodnými pružinami. A že podvozek je u auta jako je MX-5 základ. Ne snad, že by série byla vyloženě špatná, ale když zjistíš, o kolik lepší to může být, tak mi dáš za pravdu.
TeeJay píše:To sice jsou, ale...
http://www.mx5parts.co.uk/shock-absorbe ... -2320.html - předek, £54.73 / 1768 Kč * 2 = 3536 Kč
http://www.mx5parts.co.uk/shock-absorbe ... -2592.html - zadek, £63.26 / 2043 Kč * 2 = 4086 Kč
Celkem 7622 Kč a k tomu ještě poštovné £18.95 / 612 Kč.
Ne, fakt bych nedal přes 8 tisíc za sériový tlumiče.
A co se týká porovnávání "vylítanejch tlumičů", já svoje sériový měnil za Bilsteiny s 80k km a rozdíl byl naprosto poznatelný už při výjezdu z garáže... fakt bych ti vřele doporučil koupit Bilsteiny nebo cokoliv lepšího, než je série.
tomas93 píše:Chtěl bych dávat pružiny Eibach Pro kit -25mm, na tyhle snížené (i když jen trochu) pružiny bude asi lepší dát B8 tlumiče než B6 že? A horní uložení nějaká standard? Mám NBfl 1.8
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 návštevníků