Robo96 píše:ako pise gramo, napravy sa tak nezuju ako na starych seriovych gumovych tzn. je to cele presnejsie a trochu tvrdsie, nerovnosti sa viac prenasaju do kasne a je citit lepsia odozva od kolies. Mne osobne nevrzgaju (strongflex red), maju "checkerovane" vnutro silaca, takze vnutorne steny niesu hladke a pri vsunuti trubky sa nevytlaci veskera vazelina von ale ostane v tych vrubkoch. Stredove trubky su ocelove a nie hlinikove (ako tie na ebay napr.) takze sa tak skoro ani nevyklepu. Oproti serii alebo tym z ILka by mohla byt vyhoda PU silacov aj to, ze sa naprava otaca volne okolo trubky silaca s nizkym odporom (ak su kvalitne a presne) kdezto seria ma na tu trubku navarene "kridelka" ktore su zaliate v tej gume a tym padom pri otoceni ramena kladie guma odpor voci volnemu otacaniu, preto tieto treba aj dotahovat s autom na zemi aby sa neutrhli a pri tych lacnejsich silacoch dochadza aj prave k tomuto efektu ze to dotiahnes a naprava sa ani nehne a to je zle
Najidealnejsi silac je lozisko v delrine ale to je mega overkill na daily, ale zas najviac vynikne kvalita tlmicov
Andre_fux píše:Jak ti psali mnozí, vykašli se na to. Našetři peníze a pak to udělej celé jednou a pořádně. Kup kvalitní siláče ( ILácké mám na autě 5tým rokem a bez problémů). Údržba žádná za celou dobu. Nápravy jsem nechal opískovat, žárově zinkovat a nastříkat polyuretanovou barvou. Nápravy jsou stále jako nové ( v zimě nejezdím). Alkyton za jednu zimu stihl slést dole ..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků