Snížení NA

...kolem roadsteru MX-5
Pravidla fóra
Chceš se zde zaregistrovat? Napiš něco krátce o sobě adminovi na raduna@mx-5.biz.

Re: Snížení NA

Příspěvekod Winie » 23 říj 2012, 10:24

riderhenry píše:kousmen: Reagoval jsem spis na Winieho, tak se omlouvam, ze jsem to lip neadresoval. Sam mam nakoupene PUR silace, predni stabilizator, hromadu vyztuh, jine dorazy... Ale nemyslim si, ze by nefungovala jen samotna vymena tlumicu a pruzin. Ja zase tezko muzu ocekavat, ze bude auto pohodlne tak, jako serie... :)

ja jsem taky ale nepsal ze staci jen vymenit tlumice a pruziny. Moc dobře vim jaka je podvozek veda.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Snížení NA

Příspěvekod riderhenry » 23 říj 2012, 13:14

riderhenry píše:...Ale nemyslim si, ze by nefungovala jen samotna vymena tlumicu a pruzin...


No praveze ja si myslim, ze to uplne klidne fungovat muze, i kdyz samozrejme nemusi. Stejne tak, jako muze nekomu ke stesti stacit jen vymena stabilizatoru, nebo samotne prenastaveni geometrie atd. ;)
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Snížení NA

Příspěvekod Winie » 23 říj 2012, 13:22

asi se shodneme na tom, že záleží na nárocích ridiče ;)
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Snížení NA

Příspěvekod LordJames » 23 říj 2012, 13:38

Já mám zatím zkušenost minimální, ale aspoň nějakou. Auto je už od předchozího majitele snížený jenom výměnou pružin. Samozřejmě je to o dost tvrdší. Když je na silnici nějaká velká nerovnost, občas se stane, že má auto tendenci odskakovat (při prasojízdě je v zatáčce takový odskočení sakra nebezpečná věc). Když ale člověk o tomhle nedostatku (kterej se může zvrhnout v průser) ví, pamatuje na něj a s autem podle toho jezdí, tak celkovej dojem v porovnání se sérií je kladnej. Závěrem zdůrazňuju, že jsem tak auto už koupil, časem taky plánuju výměnu všeho. Sám bych asi do výměny samostnejch pružin nešel, na druhou stranu je to hodně muziky za málo peněz. Zase tolik bych to neodsuzoval. K celkovýmu porovnání mi chybí svezení s nějakou celou sadou podvozku.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Snížení NA

Příspěvekod seatik » 05 úno 2013, 18:12

Winie píše:panove nejak zapominate, ze se snizenim svetly vejsky auta je vhodny taky poridit/vyrobit stavitelny tycky stabilizatoru. Jinak bylo asi vesmes vsechno receno a taky bych volil BC racing.

Jen tak na okraj - mam V maxx stelovak, upraveny kosti stabilizatoru a PU silentbloky a jeden kamarad (automobilovej novinar) mi tvrdil ze to je nejzabavnejsi auto se kterym za poslednich par let jel ;) Ale je fakt, že ve městě je to docela masakr :lol: - což zhruba potvrzuje slova pana cernyho, že low cost stelovaky jsou dobry na rychlejsi jizdu, ale pohodli je ta daň. Jen bych dodal, že je opravdu na místě upravit podvozek komplexně. Sám zvažuju ještě silnější stabliky a když už v tom budu tak i cely auto zesilit rozpěrama


Winie ..ty jsi nejak upravoval tycky stabilizatoru? Jak poznam,na kolik je mam naladit? A poradis kde koupit nejake slusne za slusnou cenu? Nebo si delal samodomo vyrobu?
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Snížení NA

Příspěvekod Edis » 05 úno 2013, 18:30

Vím,že to tu už asi bylo,ale jdou Bilsteiny B8 na NA-myšleno bez nějakých úprav.A jaké konkrétní prižiny k B8. Původně jsem chtěl B6,ale ty prý nejdou zkombinovat se sníženýma pružinama.Chci,aby se auto chovalo podobně jako na seriovém podvozku,ale sedělo o něco málo níž.
Edis
 
Příspěvky: 231
Obrázky: 0
Registrován: 13 úno 2011, 09:22

Re: Snížení NA

Příspěvekod Pan Černý » 05 úno 2013, 18:45

B8 můžeš použít. Jen musíš vyměnit horní uložení za NBčkový.
Pan Černý
 
Příspěvky: 256
Registrován: 30 led 2011, 19:39

Re: Snížení NA

Příspěvekod Winie » 05 úno 2013, 19:11

seatik píše:
Winie ..ty jsi nejak upravoval tycky stabilizatoru? Jak poznam,na kolik je mam naladit? A poradis kde koupit nejake slusne za slusnou cenu? Nebo si delal samodomo vyrobu?

ja jsem si je delal sam. Jinak vim ze pekny dela snad 949racing, ty ma snad kousmen, ale co si tak matne pamatuju, tak stojej fakt kotel. ja je mam nastaveny tak, aby byl stabilizator rovnobezne s ramenem
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Snížení NA

Příspěvekod PavelV » 09 úno 2013, 00:20

Já dal na stabilizátory HR tyčky Racing Beat (podvozek Bilstein B14 PSS) a nefungovalo to. Auto to hodně přitvrdilo a začalo brutálně odskakovat. Taky přilnavost na hladkém povrchu se snížila. Další majitel je dal na sníženou anniversarku se sériovým stabíkem a nestěžuje si. Nastavení podvozku je věda :) .
Uživatelský avatar
PavelV
 
Příspěvky: 189
Registrován: 22 úno 2011, 17:13

Re: Snížení NA

Příspěvekod Winie » 09 úno 2013, 09:39

presne tak. navic co funguje dobre na okruhu, tak funguje hůř na okreskách :roll: potřeboval bych na to nejaký školení :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

PředchozíDalší

Zpět na Diskuze o čemkoli...

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků